تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

انتخابات آمریکا تجلی قهر خدا بود/سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشری، راه صاف‌کن آدم‌کش‌ها هستند

  • کد خبر : 171519
  • 05 آذر 1395 - 14:15
انتخابات آمریکا تجلی قهر خدا بود/سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشری، راه صاف‌کن آدم‌کش‌ها هستند

خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه های امروز گفت:انتخابات آمریکا تجلی قهر خدا برای این ها بود. دیدید که چگونه پرونده خودشان را افشا کردند.

به گزارش  گروه سیاسی«کمال مهر»؛، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه های امروز، با اشاره به انتخابات آمریکا اظهار داشت: انتخابات آمریکا تجلی قهر خدا برای این ها بود. دیدید که چگونه پرونده خودشان را افشا کردند. رئیس جمهور جدید آمریکا گفت که هفت تریلیارد خرج جنگ عراق و افغانستان کردند. نتیجه این جنگ ها مهیاشدن فضا برای انقلاب ما بود.

وی افزود: بسیاری غافل اند و از مولفه های نظام جمهوری اسلامی بی خبرند. نمی دانند که خدا دارد کارسازی می کند. این حرکت الهی و ولایی است که به امام زمان متصل می شود.

صدیقی درباره اینکه ۴۵ درصد مردم آمریکا در فقر به سر می برند گفت: پول های سنگینی که هزینه جنگ کردند، این ها را باید برای ساخت تونل و خیابان خرج می کردند. آمریکا خرابی های زیادی دارد و نمی توانند بر اساس شرایط روز خودشان را اداره کنند.

وی در ادامه با اشاره به برجام گفت: آمریکا در برجام به طور کامل به تعهدات خود عمل نکرده است. علاوه بر این تحریم های ده ساله را هم تمدید کرده اند. این خلاف برجام است و مقام معظم رهبری هم فرمودند که اگر این کار انجام شود، نظام جمهوری اسلامی قطعا عکس العمل نشان می دهد.

صدیقی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به انفجار اخیر در حله عراق که به شهادت جمعی از زائران ایرانی امام حسین انجامید گفت: شهادت در مسیر امام حسین برای ما سعادت و عاملی است که حرکت وهابیت و اسرائیل را خنثی کرده است. همه می دانستیم که داعش در آنجا حضور داشته و ترور می کند و با وجود اینکه سازمان حج و زیارت اجازه نمی داد، اما مگر مردم می ایستند.

وی در ادامه با اشاره به سرکوب مردم بحرین توسط رژیم آل خلیفه اظهار داشت: سالیان سال است که مردم بحرین در عزاداری ها مورد هجوم وحشیانه رژیم آل خلیفه قرار می گیرند. حق رای از مردم بحرین سلب شده است. از بزرگان بحرینی هم سلب تابعیت می شود. سازمان های به اصطلاح حقوق بشری هم همه شان راه صاف کن این گردن کلفتهای آدم کش هستند.

صدیقی در ادامه با اشاره به شیعیان نیجریه و ظلم حکومت این کشور اظهار داشت: این ها به جرم اینکه به حقانیت اهل بیت پیامبر اعتقاد دارند، حق زندگی ندارند. حسینیه شان را خراب و خودشان را می کشند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=171519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x