تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

امیدواریم کتاب جایگاه حقیقی خود را در جامعه بیابد

  • کد خبر : 211884
  • 22 اردیبهشت 1397 - 0:30
امیدواریم کتاب جایگاه حقیقی خود را در جامعه بیابد

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (جمعه) به مدت یک‌ساعت و نیم از سی‌ویکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کردند.

امیدواریم کتاب جایگاه حقیقی خود را در جامعه بیابد.به گزارش گروه سیاسی «کمال مهر»وان؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (جمعه) به مدت یک‌ساعت و نیم از سی‌ویکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کردند.

در این بازدید که آقای صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشت، حضرت آیت الله خامنه‌ای از ۵۰ غرفه دیدن کردند و ضمن گفت‌وگو با ناشران و شنیدن نکات و دغدغه‌های آنان در جریان تازه‌های نشر قرار گرفتند.

رهبر انقلاب اسلامی پس از بازدید، در سخنان کوتاهی، کتاب و کتابخوانی را یکی از ضرورتهای زندگی آحاد مردم بویژه جوانان دانستند و افزودند: نقش کتاب یک نقش بی‌بدیل است، البته بهترین کتابها، کتابی است که انسان را به سمت خداوند و ارزشهای والا و انقلابی هدایت کند، و امیدواریم کتاب جایگاه حقیقی خود را در جامعه بیابد.

رهبر انقلاب در غرفه‌ انتشارات نیلوفر فرمودند: سالها قبل ابوالحسن نجفی و چند نفر از بزرگان ادبیات آمدند پیش ما. پرسیدم «شما مترجم “خانواده تیبو” هستید؟» از رمان تعریف کردم و نقدی هم به ترجمه ایشان گفتم. ایشان پرسید: «شما واقعا هر ۴جلد را خوانده‌اید؟ اصلا فکرش را نمیکردم شما حتی اسمش را شنیده باشید!»/ کتاب خانواده‌ تیبو رمان خیلی خوبی بود که متاسفانه در حد قدرش معروف نشد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=211884

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x