تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

اقدام قوه قضائیه در پرونده مفاسد کلان اقتصادی اجرای عدالت است

  • کد خبر : 51669
  • 27 مرداد 1393 - 12:58
اقدام قوه قضائیه در پرونده مفاسد کلان اقتصادی اجرای عدالت است

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین روحی یزدی رئیس دفتر شورای نگهبان استان البرز در خصوص برگزاری داداگاه مفاسد اقتصادی توسط قوه قضائیه گفت: اقدام قوه قضاییه در حقیقت حرکتی برای جلب اعتماد عمومی و اجرای عدالت است.

به گزارش «کمال مهر» حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین روحی یزدی رئیس دفتر شورای نگهبان استان البرز  در خصوص برگزاری دادگاه مفاسد اقتصادی توسط قوه قضائیه به خبرنگار ما گفت: اقدام قوه قضاییه در حقیقت حرکتی برای جلب اعتماد عمومی و اجرای عدالت است.

وی در ادامه در خصوص پرونده مهدی هاشمی نیز اظهار داشت: قوه قضاییه با اجرای این اقدام نشان دادجایگاه و افراد برای آن تفاوتی ندارد ، بلکه بدنبال رساندن حق به ذی حق و اجرای عدالت می باشد.

حجت الاسلام روحی یزدی تداوم داشتن اقدامات اینچنینی از طرف قوه قضاییه را ملزم دانست و خاطر نشان کرد : این اقدامات باعث جلب اعتماد عمومی است  و باید مردم  در جریان این اقدامات قرا ر بگیرند

وی در ادامه تصریح کرد : با ورود آیت الله لاریجانی  در رأس این قوه  شاهد آن هستیم که این مجموعه با حمایت و هدایت ایشان از صلابت و قاطعیتی برخوردار است.

رئیس دفتر شورای نگهبان استان البرز در بخشی دیگر از سخنانش در خصوص پرونده مهدی هاشمی گفت: علی رغم جو سازی ها و فضاسازی های که در خصوص پرونده مهدی هاشمی صورت گرفت و اینکه تلاش میکردند دادگاه با تاخیر مواجه شود ، وکلای این فرد درصدد بودند با طرح اشکالات حقوقی و ایرادات ماهوی نسبت به پرونده و صلاحیت دادگاه مانع از تشکیل این دادگاه بشوند.

وی ، ادامه :بحمدلله قوه قضائیه پس از آنکه پرونده آماده طرح شد  این  دادگاه تشکیل گردید و امیدواریم به نتیجه مطلوب برسد.

این مسئول در خصوص برگزاری علنی این دادگاه تصریح کرد:علنی بودن و غیر علنی بودن دادگاه به تشخیص قاضی پرونده و  طبق قانون می باشد. به تبع اگر هم علنی برگزار شود مردم بیشتر در جریان قرار خواهند گرفت و موجب جلب اعتماد عمومی بیشتری خواهد شد .

روحی یزدی در پایان خاطر نشان کرد : مفاسد اقتصادی زنجیره بهم پیوسته است و  اگر یک عزم جدی و عمومی در راستای محاکمه و رسیدگی به مفاسد اقتصادی همت گماشته شود ، مطمئناً شاهد جامعه سالم خواهیم بود.

 

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=51669

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
1
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x