تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

اقدام عجیب مرد هندوستانی در زنده به گور کردن خودش! +فیلم

  • کد خبر : 216773
  • 29 مهر 1397 - 18:39

یک مرد هندوستانی که در عملی خرافی برای بدست آوردن قدرت ماورایی اقدام به زنده به گور کردن خود در یک قبر بسیار بزرگ کرده بود پس از ۸ ساعت زنده از زیر خاک بیرون کشیده شد.

اقدام عجیب مرد هندوستانی در زنده به گور کردن خودش! + فیلمبه گزارش«کمال مهر»؛ باور خرافی یک مرد جوان هندوستانی موجب شد تا او با انجام اقدامی احمقانه جانش را در معرض خطر قرار بدهد. در این اتفاق عجیب که به تازگی در روستای ” کاروچو کاخید” در منطقه بهیلوارا رخ داد این مرد در عملی عجیب اقدام به زنده به گور کردن خود کرد.

” دیراج خارول”، به افراد محلی گفته بود قصد دارد با دفن کردن خود در زیر خاک به قدرت ماورایی دست یابد. او ادعا کرد سه روز پس از زنده به گور کردن خود در حالی که این قدرت را به دست می آورد از زیر خاک بیرون خواهد آمد.

روستائیان که محو ادعاها و خیال بافی های پوچ این مرد شده بودند بلافاصله قبری بزرگ را حفر کردند و دیراج در حالی که بهترین لباس هایش را بر تن کرده بود وارد قبر شد. سپس دیراج در حالی که با سبک مدیتیشن در این قبر نشسته بود از حاضران خواست تا سنگها را روی قبر قرار دهند و سپس روی قبر را با خاک بپوشانند.

بلافاصله این خبر در شبکه های اجتماعی هندوستان به اشتراک گذاشته و موجب شد تا پلیس برای بررسی صحت و سقم آن وارد عمل شود. پس از تایید ماجرا، افسر پلیس ” مانسینگ” به همراه یک تیم پلیس در محل دفن این مرد حاضر شدند تا با نبش قبر جان او را نجات دهند اما این تمام ماجرا نبود. افراد محلی که تحت تاثیر حرف های مرد جوان قرار گرفته بودند شروع به مقاومت در برابر ماموران پلیس برای نبش قبر کردند. سرانجام با وساطت ریش سفیدان و بزرگان روستا ماموران پلیس توانستند پس از گذشت ۸ ساعت دیراج را زنده از داخل قبر خارج کنند.

بنا به گزارش رسانه های محلی هندوستان، دیراج خارول در هنگام بیرون کشیده شدن از قبر تقریبا بیهوش شده بود. این مرد بلافاصله به یک بیمارستان منتقل شد تا مداوا بر روی او انجام شود.

گفتنی است؛ دیراج خارول پس از ترخیص از بیمارستان و همچنین تعدادی از ساکنان محلی که با اتهاماتی مواجه هستند با شکایت پلیس قرار است در دادگاه حاضر شوند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=216773

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x