تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

افشارزاده: باید مربیانی بهتر از کی‌روش تربیت کنیم/ او فضای کشور ما را مال خود کرده است

  • کد خبر : 53079
  • 06 شهریور 1393 - 10:07
افشارزاده: باید مربیانی بهتر از کی‌روش تربیت کنیم/ او فضای کشور ما را مال خود کرده است

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: کی‌روش فضای کشور ما را مال خود کرده و ما باید مربیانی بهتر از او تربیت کنیم تا چنین شرایطی پیش نیاید.

به گزارشکمال مهر، بهرام افشارزاده پس از جلسه مدیران باشگاه‌ها با وزیر ورزش در جمع خبرنگاران گفت: مدیران باشگاه‌ها راهکارهایی را که امروز به نظرشان می‌رسید به وزیر گفتند و در مورد حق پخش تلویزیونی نیز با وزیر ورزش صحبت شد. اینکه حق پخش تلویزیونی حق مسلم ماست و همانطور که مردم از تلویزیون استفاده می‌کنند تلویزیون هم باید کپی‌رایت فوتبال را پرداخت کند.

وی ادامه داد: در این جلسه بر رعایت سقف بودجه باشگاه‌ها هم تاکید شد و اینکه مسائل اخلاقی و حسن خلق بین باشگاه‌ها رعایت شود. ثبات مدیریت در باشگاه‌ها حاکم باشد.

افشارزاده با اشاره به تربیت مربی در ایران گفت: ما باید مربیان‌مان را به خارج از کشور هم اعزام کنیم و مربیان خوبی را در ایران تربیت کنیم تا نیاز به مربیان خارجی نداشته باشیم و نیازی به کی‌روش‌ها نداشته باشیم که فضای مملکت ما را مال خود کرده‌اند. ما باید مربیان خوبی تربیت کنیم که این مسئله نیاز به سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت دارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به وظایف باشگاه‌ها و هیات‌های مدیره باشگاه‌ها گفت: باید وظایف باشگاه‌ها مشخص شود و فدراسیون بر باشگاه‌ها نظارت کند و نظارت ویژه‌ای هم بر استقلال و پرسپولیس انجام شود.

وی در مورد اینکه به نظر شما حق پخش پرداخت خواهد شد یا خیر گفت: حق پخش تلویزیونی حق مسلم فوتبال است و باشگاه‌ها اکنون در وضعیت خوبی به سر نمی‌برند و صداوسیما هم باید به حق خودش قانع باشد.

افشارزاده در مورد اینکه در جلسه در مورد کی‌روش صحبت شد یا نه و ظاهرا وزیر مخالف کی‌روش است گفت: در جلسه به طور مستقیم در مورد کی‌روش صحبت نشد اما گفته شد که باید مربیانی بسازیم که نیازی به کی‌روش نداشته باشیم. مربی‌ای که اکنون فضای مملکت را در اختیار خودش گرفته است. وزیر هم مخالفتی با حضور کی‌روش نداشت اما در جلسه گفته شد باید مربیانی بسازیم که بهتر از کی‌روش باشند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه میزان بدهی‌های باشگاه استقلال چقدر است گفت: دیروز هم اعلام کردم میزان بدهی‌های باشگاه ۶۷ میلیارد تومان بدهی قطعی داریم و ۱۰ میلیارد هم بدهی بین راهی. در مجموع ۷۷ میلیارد تومان بدهکاریم که ۳۵ تا ۴۰ میلیارد آن بدهی مالیاتی است البته روز گذشته هم از بازرسی کل کشور آمدند و فضای باشگاه را دیدند و راضی بودند.

افشارزاده در مورد شایعه جریمه ۶۰۰ میلیون تومانی امیرحسین صادقی گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه در روزهای اول گفته می‌شد او نمی‌تواند باشگاه استقلال را مدیریت کند اما اکنون این تیم در صدر جدول است، گفت: من عمر خودم را در ورزش گذاشته‌ام و ورزش و ورزشکاران را درک می‌کنم و ورزش را لمس می‌کنم و آن را با پوست و جان خودم احساس می‌کنم وقتی هم پستی را قبول کنم در آن پست ذوب می‌شوم و عاشقانه کار می‌کنم.

وی در مورد کسر قراردادها گفت: ۳۰ تا ۳۵ درصدی که از قول من گفته شد اشتباه برداشت شده بود بلکه من گفتم در قراردادهای جدید ۳۰ تا ۳۵ درصد کم شده است.

انتهای پیام/ن


۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=53079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x