تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

اعمال نظارت‌های جدی بر عملکرد نانوایان استان البرز

  • کد خبر : 13795
  • 23 دی 1392 - 11:03
اعمال نظارت‌های جدی بر عملکرد نانوایان استان البرز

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از اعمال نظارت‌های جدی و ویژه بر عملکرد نانوایان این استان خبر داد.

ایرج موفق اظهار داشت: نان در سبد خانوارهای ایرانی به دلیل فرهنگ تغذیه‌ای که در کشورمان حاکم است، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و به همین دلیل مسئولان در تامین این نیاز جامعه، طرح‌ها و برنامه‌های ویژه‌ای دارند.

وی تصریح کرد: بخشی از این طرح‌ها مربوط به تامین آرد نانوایی‌ها و نحوه نظارت بر پخت نان و عرضه محصول با کیفیت است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت البرز در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چه اقداماتی برای افزایش رضایت‌مندی مردم این استان در حوزه عملکرد نانوایی‌ها در دستور کار قرار دارد، گفت: یکی از اولویت‌های اصلی ما تامین آرد مورد نیاز نانوایی‌ها است و در این زمینه اقداماتی را با همکاری دستگاه‌های مرتبط انجام داده‌ایم و خوشبختانه هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.

 

 

* توزیع ۱۸ هزار تن آرد بین نانوایی‌های البرز در هر ماه

موفق افزود: بر اساس آخرین آماری که داریم، ماهانه حدود ۱۸ هزار تن آرد بین نانوایی‌های استان توزیع می‌شود و تلاش داریم تا آرد مورد نیاز استان را همواره به صورت ذخیره داشته باشیم.

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۲ هزار و یک صد نانوایی در استان البرز گفت: پس از تامین آرد مورد نیاز نانوایی‌ها، مسئولیت مهمترین بر عهده ما قرار دارد که نظارت بر نحوه پخت نان و توزیع محصول با کیفیت در استان البرز است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: در این زمینه نظارت‌هایی به صورت مستمر بر عملکرد نانوایان داریم، اما به دلیل اهمیت موضوع طرح افزایش نظارت بر پخت نان را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی تاکید کرد: اولویت ما توزیع نان با کیفیت در سطح استان است و به طور قطع با کوچک‌ترین تخلفی در این زمینه برخورد جدی خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: در کنار این نظارت‌ها، طرح‌های آموزشی نیز برای ناوایان و کارگران نانوایی‌ها داریم و معتقدیم ارائه این آموزش‌ها موجب افزایش آگاهی و دانش آنها شده و در افزایش کیفیت خدمات ارائه شده، نقش دارد.

 

 

 

فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=13795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x