تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

اعترافات سه تک‌تیرانداز جبهه النصره در حلب/ مادرانه‌های آنکارا برای تروریست‌ها + تصاویر

  • کد خبر : 165418
  • 25 مهر 1395 - 0:22

سه قناص تروریست که توسط رزمندگان مقاومت اسلامی نُجَباء به اسارت گرفته شدند؛ در اعترافات خود از کمک‌های بی‌دریغ دولت ترکیه به تروریست‌ها پرده برداشتند.

به گزارش گروه سیاسی«کمال مهر»؛؛ نیروهای مقاومت اسلامی نُجَباء هفته گذشته در عملیاتی تحت عنوان “محرم” پس از پیشروی در جنوب حلب سوریه، وارد منطقه “الشیخ سعید” شد و رزمندگان در این عملیات، توانستند سه تروریست قناص جبهه النصره که در ساختمان‌های متروکه و تخریب شده مخفی شده بودند را به اسارت خود درآورند.

مسئول پشتیبانی لجستیکی و تسلیحاتی نُجَباء در این عملیات، دستاورد یاد شده را به روح پر فتوح شهدای مدافع حرم علی الخصوص فرمانده شهید “حمودی دیالی” تقدیم کرد که یکماه قبل در الراموسه آسمانی شد.
بر اساس این گزارش، در میان سه اسیر جبهه النصره دو برادر به نام‌های حسین علقوم محمد و حسن علقوم محمد نیز حضور داشتند که در بازجویی‌ها به کمک‌های بی‌دریغ دولت ترکیه اعتراف کردند.
آنان در مقر مقاومت اسلامی نُجَباء واقع در حلب اظهار داشتند که تروریست‌ها در غالب مجموعه‌های ۱۰۰ نفره برای آموزش نظامی (با اسلحه‌های کلاشینکف، دوشکا و …) به شهر “غازی عنتاب” ترکیه اعزام می‌شوند.
قناص‌های تروریست همچنین اعلام کردند که در زمان دوره‌های آموزشی که ۱۵ تا ۵۰ روز به طول می‌انجامید؛ علاوه بر حقوق ماهانه خود، پس از هر دوره بصورت متغیر بین بازه ۲۵ هزار الی ۵۰ هزار لیره سوریه از دولت آنکارا دریافت می‌کردند.
گفتنی است، پیش‌تر نیز هشت تروریست دیگر جبهه النصره توسط مقاومت اسلامی نُجَباء در حومه حلب دستگیر شده بودند.
اعترافات سه تک‌تیرانداز جبهه النصره در حلب/ مادرانه‌های آنکارا برای تروریست‌ها + تصاویر
انتهای پیام/
نظرات بینندگان
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=165418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x