تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

اعتراض داورزنی به کنفدراسیون والیبال آسیا / جمهوری اسلامی ایران در جلسه هیئت رئیسه در میانمار شرکت نمی‌کند

  • کد خبر : 26614
  • 13 اسفند 1392 - 15:28
اعتراض داورزنی به کنفدراسیون والیبال آسیا / جمهوری اسلامی ایران در جلسه هیئت رئیسه در میانمار شرکت نمی‌کند

رئیس فدراسیون والیبال ایران با ارسال نامه ای به صالح بن ناصر رئیس AVC نسبت به برگزاری اجلاس هیئت رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا در میانمار اعتراض کرد.

 

به گزارش گروه ورزشی کمال مهر وبه نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بر اساس اعلام AVC، جلسه هیئت رئیسه این کنفدراسیون فروردین سال ۹۳ در میانمار برگزار خواهد شد که محمدرضا داورزنی به عنوان یکی از اعضای اصلی این هیئت می بایست در این اجلاس شرکت نماید.

بر این اساس رئیس فدراسیون والیبال با ارسال نامه ای خطاب به بن ناصر رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا اعلام کرد با توجه به جنایاتی در حق مسلمانان میانمار انجام شده، توصیه می‌شود محل برگزاری جلسه هیئت رئیسه تغییر یابد و در غیر اینصورت جمهوری اسلامی  ایران در این اجلاس شرکت نخواهد کرد. ضمنا فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را برای برگزاری این اجلاس رسما اعلام می‌کند.

لازم به ذکر است، جلسه کمیته‌های مسابقات و داوری کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۹ و ۳۰ بهمن در کشور چین برگزار شد و قرعه کشی مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا در دو گروه مردان و زنان، جام کنفدراسیون والیبال آسیا در دو گروه مردان و زنان، قهرمانی زیر ۲۰ سال مردان آسیا، قهرمانی زیر ۱۹ سال زنان آسیا، قهرمانی زیر ۱۸ سال پسران آسیا و قهرمانی زیر ۱۷ سال دختران آسیا انجام شد و بر اساس اعلام کنفدراسیون والیبال آسیا قرعه کشی سه رویداد دیگر شامل مسابقات والیبال قهرمانی جوانان پسر زیر ۲۰ سال، مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر ۱۸ سال و مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر زیر ۱۷ سال نیز فروردین سال آینده در جلسه هیئت رئیسه کنفدارسیون والیبال آسیا قرعه کشی می شود و در خصوص مسائل کلان برگزاری مسابقات سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ در قاره کهن تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=26614

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x