تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

اسلام‌ستیز آمریکایی که خواستار جنگ جهانی از سمت آمریکا است/ یروشالمی مسلمانان و سیاه‌پوستان را برده می‌داند + تصاویر

  • کد خبر : 31401
  • 08 فروردین 1393 - 9:45
اسلام‌ستیز آمریکایی که خواستار جنگ جهانی از سمت آمریکا است/ یروشالمی مسلمانان و سیاه‌پوستان را برده می‌داند + تصاویر

“دیوید یروشالمی” در سایت خودش مسلمانان را همواره دشمن و تهدید برای آمریکایی‌ها تلقی کرده است.

 

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی کمال مهر؛ یکی از سنگر‌های مقدس مسلمانان، که اتحاد و یکپارچگی آنان را نشان می‌دهد مساجد است که برگزار کننده‌ مراسم‌هایی همچون نماز جماعت، اعتکاف، کلاس‌های قرآن، برنامه‌های آموزشی عقیدتی و … است.
اسلام‌ستیزان از‌ سالیان گذشته از‌ سنگرهای مقدس مسلمین مانند مساجد که تنها سنگر مستحکم و شکست‌ناپذیر مسلمانان و قوی‌ترین سلاح دشمن برانداز است، می‌هراسند و از این رو در صدد ویرانی و نابودی مکان‌های مقدس مسلمین بودند.

“دیوید یروشالمی” اسلام ستیز یهودی:

“دیوید یروشالمی (“David Yerushalmi”) “یکی از سران ضد اسلامی ” آمریکایی” است. وی درسال ۱۹۵۶ متولد شده و مرکز فعالیت‌های او در آمریکا است.

یروشالمی بنیانگذار مدل “قوانین آمریکایی برای دادگاه‌های آمریکایی” است که در مورد ممنو‌عیت قانون شریعت و مسلمانان نظر داده می‌شود، این مدل را در بخش‌های مختلف از جمله ایالت “کانزاس”، “اوکلاهاما”،”آریزونا” و …  به تصویب رساند، وی وکالت حقوقی بسیاری از سازمان‌های اسلام‌هراسی در آمریکا را به‌عهده دارد.

“دیوید یروشالمی” مشاور حقوقی مرکز سیاست‌های امنیتی اسلام‌ستیز معروف “فرانک گافنی” است. “فرانک گافنی” خود یک اسلام ستیز افراطی است.

این اسلام ستیزان آمریکایی معمولا حامی یکدیگر و با موسسات مختلف اسلام ستیزی در ارتباط هستند. فرانک گافنی رئیس مرکز سیاست­‌های امنیتی است، وی مرکز نومحافظه ­کار تندرویی که از برنامه‌­های بحث برانگیز توسعه سلاح، خط مشی حزب دست راستی “لیکود اسرائیل” در حوزه مسائل صلح خاورمیانه و جنگ پرهزینه علیه تروریسم در خاورمیانه که با هدف مبارزه با “فاشیسم اسلامی”انجام می­ شود، را حمایت می­‌کند. او همچنین طرفدار حمایت بی چون و چرای آمریکا از امنیت رژیم صهیونیستی است.

“یروشالمی” در یکی از پیش‌نویس‌های خود در سایتی برای قوانین شریعت نوشت: “مسلمانان و حامیان قوانین شریعت همواره به‌نوعی دشمن و تهدید خارجی تلقی شده‌اند.” یروشالمی” مؤسس بنیادی به اسم”SANE” یا”جامعه آمریکایی‌ها برای هستی ملی” نیز می‌باشد، که به‌طور افراطی برنامه‌هایی برای جلوگیری از گرایش به اسلام و دورشدن مسلمانان از سنت دینی خود طرح می‌کند.

بنا بر اعلام سایت “رایت وب” وی کتاب‌های متعددی در مورد اسلام‌هراسی و ضدیت با مسلمانان نوشت است، همچنین کتاب‌هایی برای حمایت از اسرائیل و سیاست‌های غلط غربی در قبال مسلمانان نوشته که بسیاری از مواقع کتاب‌هایش را به عموم هدیه می‌کند تا از این راه بذر نفاق و اسلام هراسی را در جامعه پراکنده کند.

سایت “سی‌ای‌آی‌آر” (کنسول روابطآمریکا و اسلام) با اشاره به ادعاها و افکار “دیوید” می‌گوید: او زنان، سیاهان ومسلمانان را برده می‌داند و آنها را واجد شرایط رای دادن و شرکت در فعالیت‌های نمی‌داند.

ادعا‌های یروشالمی:

این “یهودی آمریکایی” در سایت خودش مسلمانان را همواره دشمن و تهدید برای آمریکایی‌ها تلقی کرده است. او مدعی است :”هرکس پایبند به آداب و رسوم شریعت باشد تا ۱۵ سال زندانی دارد،. هیچ مسلمانی نباید ویزای ورود به آمریکا بگیرد”. او خواستار نابودی و قتل مسلمانان وغیرقانونی کردن ورود آنها به کشورشان می باشد. این یهودی اسلام ستیز مسلمانان راتروریسم خوانده و خواستار جنگ جهانی از سمت دولت آمریکا به اسم (جنگ جهانی علیه تروریست) “GWOT”می‌باشد، یروشالمی تلاش‌های بی‌شماری برای پشتیبانی و حمایت از تصویب هر قانون ضد اسلامی در آمریکا انجام داده است.

او مدعی است مسلمانان به صورت غیرقانونی به آمریکا آمده‌اند و باید کشته شوند. همچنین او ادعا می‌کند که مساجد اسلامی باید تعطیل شوند و هیچ کس نباید خود را مسلمان فرض کند. این اسلام ستیز در سایت خویش مدعی است اسلام از مسیر رفتار متمدانه برگشت است، و باید جلوی آن در غرب گرفته شود.

او حتی از دموکراسی آمریکا نیز انتقاد می‌کند! و ادعا می‌کند که محدودیت کشت و کشتار توسط یهودیان در آمریکا و حضور مسلمانان همین دموکراسی است زیرا آزادی مسلمانان برای انجام مراسم دینی را اهانت به یهودیان دانسته که باید جلوی آن گرفته شود حتی اگر دموکراسی مخالف باشد.

به گزارش سایت “اس پی الاس” او مدعی است: “جنگ باید علیه مسلمان و همه پیروان اسلام و قوانین و مضامین آن باشد، به‌همین دلیل شریعت و قانون اسلامی باید به‌سرعت ممنوع شود.” او تنها به فکر مبارزه با اسلام و مسلمانان است. او تلاش های بسیاری را انجام داده که مسلمنان را دشمن و تهدید خارجی تلقی کند. همچنین ادعا می‌کند: اسلام بزرگترین دشمن امروزی ما است. اسلام به‌هرشکلی که در اطراف جهان ظهور یابد از طریق قتل، وحشت‌آفرینی و ترساندن، به‌ دنبال خلافت جهانی خواهد بود. اسلام دنبال نابودی ماست. تمدن اسلامی در ستیز با تمدن یهودی است. ما زیر نظر گرفتن اسلام را به خود، فرزندان و ملتمان بدهکاریم.”

نژاد‌پرست افراطی:

بنابر سایت “لون واچ” یروشالمی نژادپرستی است که به گروه‌های غیر یهودی مسیحی و غیرسفید‌ پوست آمریکا حمله می‌کند. وی مدعی است که ملت آمریکا تنها مسیحیان سفیدپوستی هستند که جامعه‌ای مرد سالار داشتند. او علاوه بر خوار کردن سیاه‌پوستان آمریکایی خواستار ریشه کن کردن سیاهان و غیرمسیحیان می‌باشد.

همچنین وی در توجیه برده‌داری و نژادپرستی بنیان‌گذاران آمریکا می‌گوید: “دلایل زیادی وجود دارد که طبق آنها بزرگان بنیان‌گذار از اعطای حق رأی به زنان و سیاهان خودداری کرده‌اند.”بر طبق گزارش سایت “ریلیجن نیوز” یروشالمی از ترویج مسلمانان به شدت هراس دارد، وی این فزونی را از  ۲ طریق ممکن می‌داند، تمایل آمریکایی ها به دین اسلام و مهاجرت مسلمانان به آمریکا، او ادعا می‌کند: “نباید به مسلمانان اجازه مهاجرت به آمریکا داده شود بلکه باید از اینجا رانده شوند.” و هر سازمانی که این دو دیدگاه نژادپرستانه را دنبال کند از کمک‌های حقوقی، تشویقی و تبلیغاتی او برخوردار می‌شود و هر سازمانی مخالفت کند به تهدید آن می‌پردازد.

حامیان او اسلام ستیزانی مانند: ” تری جونز”، “دیویدهوروویتز”، “بریژیت گابریل” و “فرانک گافنی” هستند.

حامیان “دیوید یروشالمی”:

وی با کمک اسلام ستیز مشهور به‌نام “دیوید هوروویتز” که در گزارش قبلی اشاره کردیم، و نیز سرمایه‌دار یهودی به‌نام “جورج سوروس” (“George Soros”)  به فعالیت بر علیه اسلام می‌پردازد. “سوروس” تاجر ارز، سرمایه گذار در بازار سهام و فعال در سیاست آمریکا است، وی رئیس هیئت مدیره بنیاد سوروس و موسسه جامعه باز و بعلاوه عضو سابق هیئت مدیره شورای روبط خارجی است. مجله فوربرز Forbes))، جرج سوروس را با ثروت خالص ۱۱۰ میلیارد دلار به عنوان نفر ۲۹ام فهرست ثروتمندترین افراد جهان رده بندی نموده‌ است.ممانعت از ساخت و گسترش مدارس اسلامی در آمریکا نیز از دیگر اقدامات آنها می‌باشد. یروشالمی مدارس اسلامی در آمریکا را محدود کننده آزادی یهودیان می‌داند.

همکاری با “پاملا گلر” و “رابرت اسپنسر” در سازمان توقف اسلام سازی آمریکا، از دیگر وظایف درون‌شبکه‌ای دیوید است.

نومحافظه‌کاران، یهودیان و راستگرایان افراطی از اصلی‌ترین مدافعان او در آمریکا محسوب می‌شوند. ترویج ‌کننده نظرات یروشالمی، جیمزوولسی مدیر سابق “سیا” و “نیوت گینگریج” و “میشل باک‌من” می‌باشند، که از چهره‌های معروف جمهوری‌خواهان هستند.

ترویج ‌کننده نظرات یروشالمی، “جیمز وولسی” مدیر سابق سیا و “نیوت گینگریج”،”میشل باخ‌من” می‌باشند، که از چهره‌های معروف جمهوری‌خواهان هستند.

“نیوت گینگریچ” (“Newt Gingrich”) رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا در بین سالهای ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۹ بود. وی در انتخابات اولیه حزب جمهوری‌خواه برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رقابت کرد.

میشل باخمن (Michele Bachmann) نماینده جمهوری‌خواه “مینسوتا” در مجلس نمایندگان آمریکا است، او حامی جنبش “تی ‌پارتی” است. جنبش “تی پارتی” یا جنبش اعتراضی چای (tea party movement) یک جنبش سیاسی آمریکایی است که به تبعیت از قانون اساسی آمریکا به کاستن مخارج دولت، مالیات‌ها و کاهش کسر بودجه و بدهی ملی آمریکا می‌پردازد.

سخنرانی‌ها‌، نوشته‌ها و ایده‌های دیوید توسط گروه‌هایی از نومحافظه‌کاران ترویج و حمایت می‌شود و وب‌سایت او بانام گروه SANE در وب‌سایت‌های وابسته به نومحافظه‌کاران از جمله وب‌سایت مطالعات سیاسی و استراتژیک پیشرفته تبلیغ می‌شود.

مؤسسه تحقیقاتی “میدل ایست مدیا” در آمریکا که ناشر آثار اسلام‌هراسی در این کشور است از دیگر سازمان‌های مورد توجه یروشالمی بوده است. این مؤسسه از سال ۱۹۹۸ حمایت از منافع صهیونیست‌ها را آغاز کرده و تندروهای راست‌گرا و بسیاری از خانواده‌های یهودی آمریکایی از اعضای اصلی فعال در این مؤسسه می‌باشند که از حقوق یهودیان و موجودیت اسرائیل حمایت می‌کنند. دیوید یروشالمی از اعضای اصلی و برنامه‌ریزان این مؤسسه است که همواره مسلمانان را خشونت‌طلب معرفی کرده و احساسات ضداسلامی را در غرب گسترش می‌دهد. این مؤسسه نیز متقابلاً به نشر آثار و ترتیب دادن سخنرانی‌های تبلیغی برای یروشالمی می‌پردازد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=31401

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x