تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

استکبار از صلابت سربازان امام (ره) انگشت حیرت به دهان می گیرد

  • کد خبر : 180659
  • 22 بهمن 1395 - 21:40
استکبار از صلابت سربازان امام (ره) انگشت حیرت به دهان می گیرد

پرچم سه رنگ ایران را در دست دارد و همگام با کودکان غیرتمند کرج آمده است تا حضورش پاسخی بر یاوه گویی استکبار و دشمنان باشد، دختری از جنس فاطمه (س) که همزمان با ایام فاطمیه در حماسه یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کرده است.

به گزارشکمال مهر آرام مسیر راهپیمایی را طی می کند، پرچم سه رنگ ایران را در دست دارد و همگام با کودکان غیرتمند کرج آمده است تا حضورش پاسخی بر یاوه گویی استکبار و دشمنان باشد، دختری از جنس فاطمه (س) که همزمان با ایام فاطمیه در حماسه یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کرده است.

آنچه می توان به عنوان نقطه عطف این حضور در ذهن داشت سن کم فاطمه است، دختری یک و نیم ساله که با تمام خردسالی اش می داند آمریکا نه تنها دوست خوبی برای ایران نیست بلکه همواره مانعی بر سر راه او بوده و بارها و بارها از بزرگترها این مسئله را شنیده است.
عظمت حضور این کودک جمله تاریخی امام (ره) را در ذهن تداعی می کند، آنگاه که خمینی کبیر گفت سربازان آینده من در گهواره ها هستند و امروز حقانیت فرموده پیر جماران نه تنها بر وادادگان داخلی بلکه استکبار جهانی اثبات شده است.
بدون شک کودکان امروز زیرساخت های جامعه فردای ایران خواهند بود و این سربازان کوچک به کوری چشم دشمنان کشوری در آینده خواهند ساخت و راه توسعه را آنچنان پیش خواهند برد که معاندان نظام انگشت حیرت به دهان خواهند گرفت.
آنچه مسلم است حضور کودکان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و پایبندی به امامی که ندیده اند علامت سوالی بزرگ پیش روی مسئولین است مبنی بر اینکه قدم در راه آرمان های انقلاب را از این کودکان بیامورند نه اینکه غرب را کعبه آمال قرار دهند.
منبع : البرز ۲۴

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=180659

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x