تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

از ترس و وحشت رژیم صهیونیستی در پی پیام سرلشکر سلیمانی تا حمایت ایدئولوژی و عملی جمهوری اسلامی ایران از فلسطین

  • کد خبر : 50454
  • 19 مرداد 1393 - 0:54

به مرور اتفاقات مهم عرصه دفاعی امنیتی کشور در طول هفته‌ گذشته می‌پردازیم.

به گزارش کمال مهر، مهم‌ترین اخبار این حوزه در هفته گذشته به شرح ذیل است:

سردار فضلی: اعزام بیش از ۱ میلیون نفر به مناطق عملیاتی راهیان نور از ابتدای سال ۹۳
جانشین بسیج مستضعفین کشور گفت: ۱۵ مهرماه آغاز حرکت عظیم اعزام یک میلیون دانش آموز به مناطق عملیاتی راهیان نور است و همچنین اجرای نمایش رزمی و پنجمین اعزام راهیان نور دریایی در خلیج‌فارس و در نظر گرفتن ۲۵۰ هزار نفر در سال در فضای ریلی در هماهنگی با راه‌آهن از جمله برنامه‌های ما در این حج بصیرتی و بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی است.

سردار نقدی: مسئولان مسیر را باز کنند / صهیونیست‌ها از همین حالا بار خود را برای رفتن جمع کنند
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه جوان‌های ما و بسیاری از کشورهای اسلامی این جنایات صهیونیست‌ها را تحمل نمی‌کند، گفت: از مسئولان می‌خواهیم که مسیر را باز کنند تا مردم از کرامت انسانی خود دفاع کنند و صهیونیست‌ها نیز صد برابر این خون‌ها را در کف خیابان‌های تلاویو خواهند دید.

سردار نقدی: عده‌ای در کشور به اندازه یهودیان نیویورک شرافت و انسانیت ندارند و شعار” نه غزه، نه لبنان” سر می‌دهند
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حرکت تفکر انقلاب اسلامی مخالف حرکت جریان نظام لیبرال صهیونیستی است زیرا تفکر انقلابی اسلامی در عزت، بیداری انسان‌ها و عدالت خواهی آنها تأکید دارد.

سردار فضلی: پیام سرلشکر سلیمانی ترس و وحشت را به جان دشمنان اسلام انداخته است/ ما به وقت خود در این مبارزه عمل خواهیم کرد
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: پیام سرلشکر سلیمانی ترس و وحشت را به جان داشمنان اسلام انداخته و از طرفی حمایت و دلگرمی برای مردمان فلسطین و مقاومت اسلامی به ارمغان آورده‌اند.
سردار یعقوب سلیمانی: برنامه ویژه راهیان نور برای دانش آموزان اهل تسنن
دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه گفت: یکی از اولویت‌های اصلی ما در اردوی راهیان نور امسال توجه به مسائل ایمنی است.

سردار سلامی: راز بقای ملت مسلمان ایران مقاومت در دفاع مقدس است/ دفاع مقدس معتبرترین قطعه تاریخ ماست
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه ارزش‌های به جای مانده از دوران پرشکوه دفاع مقدس موجب شده تا دشمنان نتوانند توطئه‌های خود را از فضای آرزوهای استراتژیک و رویاهای بلند به محیط‌های عملیاتی منتقل کنند، گفت: جنگ‌ها قوی‌ترین سرمایه‌های ملی کشورها و بهترین معیار قضاوت قدرت آشکار و پنهان یک ملت و فرصت ظهور و بروز تمام حقیقت درونی یک ملت هستند و هر ملتی این وقایع را فراموش کند فراموش خواهد شد.

سردار کارگر: نباید به موضوع راهیان نور از دید سیاسی نگاه کرد
رئیس ستاد راهیان نور کشور گفت: اکنون شاهد آنیم در عراق و سوریه زمانی آنها توانستند موفق شوند و به جلو حرکت کنند که ارز‌ش‌های دفاع مقدس و بسیج ما به آنها تزریق شد.

  فانی: دلیل پایداری فعالیت‌های راهیان نور
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به دلایل پایداری فعالیت‌های راهیان نور دانش آموزی گفت: هرچه به کیفیت اردوها رسیدگی کنیم می‌تواند کمیت را جبران کند و باتوجه به اینکه شرکت دانش آموزان در اردوهای راهیان نور داوطلبانه است اثربخشی کار بالاتر خواهد بود.

سرلشکر صفوی: دنیای اسلام در حال گذار ژئوپلوتیک قرار گرفته است/ راه قدرتمندشدن غرب در بلعیدن قدرت‌های اسلامی است
دستیار ارشد فرمانده کل قوا با بیان اینکه امروز جهان در مقطع حساس و بحرانی قرار دارد، گفت: دنیای اسلام هم در حال گذار ژئوپلوتیک قرار گرفته است.

ظریف: اگر به ندای منادیان وحدت عمل می‌شد، فاجعه غزه رخ نمی‌داد
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اگر ندای منادیان وحدت از سراسر جهان اسلام به خصوص ندای امام راحل (ره) و ندای مقام معظم رهبری و ندای وحدت خواهان جهان اسلام را به صورت جدی تلقی می‌کردیم و نه به صورت شعار، بلکه به عنوان برنامه عملی بر شناخت واقعی امروز دیگر گرفتار فاجعه غزه، داعش، افراط، ترور و خشونت در میان مسلمانان و سکوت در برابر تجاوزگران حریم اسلام نبودیم.

سرلشکر صفوی: صهیونیست‌ها میراث خوار نازی‌ها هستند/ حمایت ایران از غزه حمایتی ایدئولوژی و عملی در راستای منویات مقام معظم رهبری است
مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: پیروزی ملت فلسطین نیازمند غیرت در دولت و کشورهای اسلامی و سران این کشورها است که شجاعانه همچون رهبری جمهوری اسلامی و ملت ایران از غزه حمایت کنند که حمایت ما حمایت سیاسی نیست.

ظریف: دیوان بین‌المللی کیفری باید به جنایات رژیم صهیونیستی رسیدگی کند/ جامعه بین‌الملل بیش از این حیثیت خود را خدشه‌دار نکند
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: امیدواریم بیش از این جامعه بین‌المللی حیثیت بشری را خدشه‌دار نکند و خواهان تشکیل کمیته حقیقت‌یاب برای رسیدگی به جنایات اسرائیل در غزه توسط دیوان بین‌المللی کیفری، سایر محاکم بین‌المللی و شورای حقوق بشر هستیم.
تعطیلی تعدادی از دفاتر شبکه‌های ماهواره‌ای غیر قانونی
با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) دفاتر تولید تعدادی از شبکه‌های ماهواره‌ای که در چهار استان کشور به طور مخفیانه و غیر قانونی در راستای ایجاد اختلافات مذهبی و تشدید تفرقه در جهان اسلام و تخریب وجهه تشیع فعالیت می‌کردند، شناسایی و تعطیل شدند.

رمضان شریف: پیام سردار سلیمانی به مقاومت فلسطین، صهیونیست‌ها را به وحشت انداخته است
رئیس ستاد انتفاضه و قدس با اشاره به بازتاب‌ها و پیامدهای پیام سرلشکر سلیمانی به مقاومت فلسطین گفت: این پیام هراس و وحشت را در اردوگاه صهیونیست‌ها و حامیان آن مسلط ساخته است.
امیر سرتیپ ولی‌وند: دافوس نقش پررنگی در دوران دفاع مقدس داشته است
فرمانده دافوس آجا در اولین همایش علمی تبیین نقش توپخانه ارتش در ۸ سال دفاع مقدس گفت: دافوس نقش پررنگی در دوران دفاع مقدس داشته است.

فرمانده کل سپاه: میدان وفاداری و فداکاری ما همه جهان اسلام و مظلومین عالم است /برای فروپاشی رژیم صهیونیستی آماده‌ایم
سرلشکر محمد علی جعفری با اشاره به جنگ غزه و جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی و ضرورت دفاع از مسلمانان گفت: میدان وفاداری و فداکاری ما همه جهان اسلام و مظلومین عالم است.

اطلس فلسطین با حضور وزیر دفاع رونمایی شد
اطلس فلسطین طی مراسم ویژه ای با حضور سردار سرتیپ پاسدار«حسین دهقان» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سردار سرلشکر پاسدار سید «یحیی صفوی» دستیار ارشد و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا به عنوان ناظر علمی در سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح رونمایی شد.

تحویل یکصد قبضه سلاح به سردار نقدی برای تسلیح مردم کرانه باختری
بازاریان استان گیلان برای تسلیح مردم کرانه باختری برای مبارزه با جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی صد قبضه سلاح به رئیس سازمان بسیج مستضعفین تحویل دادند.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم: رژیم صهیونیستی به هیچ اصول و توافقی پایبند نیست
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بدون تردید حوادث اخیر غزه یک نسل کشی تمام عیار است و رژیم نامشروع صهیونیستی با حمله به باریکه غزه نشان داد که به هیچ اصول و توافقی پایبند نیست.

سردار جزایری: سال‌هاست ارتجاع عرب به نیابت از آمریکا عمل می‌کند/ نوع مبارزه فلسطینیان در کرانه باختری باید تغییر کند
معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگر سران خائن و وابسته منطقه نبودند قطعاً منطقه با این همه آشوب و نابسامانی مواجه نبود، ده‌ها سال است ارتجاع عرب منطقه به نیابت از آمریکا و انگلیس عمل می‌کنند.

سردار جزایری: شکست سوم صهیونیست‌ها رقم خورد/ خوی کثیف اسرائیلی‌ها با تجاوز عجین شده است
معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: عقب نشینی اجباری سربازان شرور کودک‌کش اسراییلی از غزه، سومین شکست خفت بار را برای این رژیم جعلی رقم زد.

یک باند قاچاق اعضای بدن انسان شناسایی شد
با اقدامات اطلاعاتی و مجاهدت‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) یکی از باندهای اصلی قاچاق اعضای بدن انسان شناسایی و با همکاری دستگاه محترم قضایی هفت نفر عناصر این باند دستگیر شدند.

امیر اسماعیلی: رونمایی از سامانه‌های موشکی دوربرد و متوسط جدید در رژه ۳۱ شهریور امسال
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش گفت: سامانه‌های موشکی دور برد و متوسط جدید در رژه ۳۱ شهریور امسال رونمایی خواهند شد.

سرلشکر جعفری: شکل گرفتن بسیج جهان اسلام با مدل انقلاب اسلامی
فرمانده کل سپاه گفت: بسیج جهان اسلام با مدل انقلاب اسلامی در جهان شکل گرفته و این رویایی است که به حقیقت پیوسته است.

میرسرتیپ خرم‌طوسی: حفظ بیش از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار حدیث توسط بیش از ۶ هزار ارتشی بسیار ارزشمند است
مشاور عالی فرماندهی کل ارتش با اشاره به حفظ بیش از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار حدیث توسط بیش از ۶ هزار نفر در جشنواره حدیث ارتش گفت: کسانی که توفیق حفظ احادیث و سود بردن ملت و خودشان از آن و درایت و درک و عمل و انتشار احادیث موفق می‌شوند طبق گفتار ائمه اطهار(ع) مرتبه و درجه بالایی دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی‌نژاد: جزییات جنایت اخیر گروهک داعش در سربریدن آیت‌الله بطحائی گلپایگانی و خانواده ایشان
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به این که گروهک تروریستی داعش به خاطر این که اهل بیت عصمت و طهارت را قبول ندارند با برداشت غلط خود از اسلام جنایت می‌کنند و به جهنم می‌روند گفت: این جنایتکاران شکم همسر باردار آیت‌الله بطحائی گلپایگانی را پاره کرده و جنین او را سر بریده و خود ایشان و مادر و دو پسر بچه ۴، ۵ ساله ایشان را نیز سر بریدند.

اقتدار نظام در عرصه‌های پدافندی سایبری مرهون تلاش خستگی‌ناپذیر خبرنگاران است
سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور طی پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.

خبرنگاران اقتدار دفاعی ایران را در برابر تهدیدات نظام سلطه اطلاع‌رسانی کنند
روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار، اصحاب رسانه و خبرنگاران را از نقش‌آفرینان اصلی عرصه نمایش قدرت بازدارندگی و اقتدار دفاعی ملت ایران برابر تهدیدات نظام سلطه و استکبار دانست.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=50454

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x