تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

از افشاگری رحیمی تا صحبت‌های جنجالی مایلی‌کهن علیه دایی و فردوسی‌پور/ دایی ابقا شد+فیلم

  • کد خبر : 55511
  • 25 شهریور 1393 - 10:14
از افشاگری رحیمی تا صحبت‌های جنجالی مایلی‌کهن علیه دایی و فردوسی‌پور/ دایی ابقا شد+فیلم

اکثر دقایق برنامه شب گذشته نود به اتفاقات باشگاه پرسپولیس که در هفته گذشته رخ داده بود، اختصاص یافت.

به گزارش «کمال مهر»؛ برنامه نود شب گذشته روی آنتن رفت و به بررسی مسائل روز فوتبال کشورمان پرداخت.

سوال نظرسنجی این برنامه مربوط به برکناری دایی بود که در نهایت مخاطبان بیشترین رای را به ابقای دایی دادند.

مهمترین بخش این برنامه مربوط به اتفاقات باشگاه پرسپولیس بود که در این رابطه علیرضا رحیمی مدیرعامل سابق پرسپولیس میهمان برنامه بود و چهره‌هایی نظیر سیاسی رئیس هیات مدیره پرسپولیس، علی دایی و محمد مایلی کهن روی خط تلفنی برنامه آمدند.

گزارشی از حواشی باشگاه پرسپولیس پخش شد.

رحیمی مدیرعامل سابق پرسپولیس صحبت‌هایی را انجام داد که اشاره داشت که قبل از اینکه لیگ شروع شود وزیر ورزش دکتر گودرزی به دنبال کنار گذاشته شدن علی دایی از سرمربی گری پرسپولیس بوده است.

 

محمد مایلی کهن هم روی خط تلفنی برنامه آمد و صحبت‌های جنجالی را بر علیه علی دایی و عادل فردوسی پور عنوان کرد.

محمد مایلی کهن با حضور روی خط تلفنی برنامه ۹۰ در ابتدا به خاطر اینکه عادل فردوسی پور را با نام کی روشی پور صدا زد با این مجری دچار جدل لفظی شد، او سپس عنوان کرد: شما اول صبح به من وقت می دهید تمام رسانه در اختیار شما است و فوتبال مملکت را نابود کردید.

وی افزود: رحیمی می گوید سیاسی با مایلی کهن صحبت کرده است. من باید از رحیمی اجازه می گرفتم. رحیمی می گوید وزیر او را قبول نداشته و هیأت مدیره هم او را قبول نداشته اند پس چرا در باشگاه مانده بود. شماچند بار سر تمرین تیم رفتید سرمربی را با کت شلوار دیدید چه کاری کردید؟ من ۴۰ سال است پرسپولیسی هستم و مثل افراد جدید هر روز یک رنگ ندارم مدیون این تیم هستم. سیاسی یکشنبه هفته قبل برایم پیام گذاشتند گفت می خواهد من را ببیند که پیش او رفتم سیاسی نسبت به این اتفاقات از من مشورت گرفت و گفت نسبت به این مسائل نظرتان را بگویید بحث مربیگری نبود. او از من مشورت خواست عین حرف را به او زدم و گفتم کار شما اشتباه است اگر هدف شما برکناری سرمربی است گفتم کارتان اشتباه است و احساسی عمل می کنید. گفتم این کار را نکنید. بارها گفتم دوست ندارم پای دشمنم خار برود اما سرمربی این تیم هم دشمن خودش بود و هم دشمن هوادارانش. کجای فوتبال حرفه ای سرمربی با لباس شخصی به تمرین می رود. آقای رحیمی شما کی تذکر دادید.

رحیمی اعلام کرد که یکبار هم این اتفاق نیفتاده بود که مایلی کهن در پاسخ عنوان کرد: عکس این مسئله موجود است. شما مثل مسئله امامزاده صالح بازهم دروغ می گویید.شما که سوابق  طولانی دارید عکس این مسئله هست شما بارها با ان آقای فرش فروش با سرمربیتان چفت شده بودید. بخش خصوصی باید وارد شود. مگر آبراموویچ چلسی را نمی چرخاند سرمایه داران دنیا باشگاه داری نمی کنند، آنوقت می گویید سیاسی بساز بفروش است شما می گویید ۱۴ میلیارد پول دادند پس پول بوده است مشکل این است که برخی می خواستند با قلدری بمانند. آقای رحیمی اگر آن روز یک نفر کشته می شد چه کسی می خواست جوابگو باشد چرا می خواهید هوادار را دچار مشکل کنید. فیلم این اتفاقات هست آقایان فقط دنبال پول هستند. سرمربی شما وقت نمی گذاشته است بعد مصاحبه می کنند باید ۸۰ نفر را بگذاریم از شما مراقبت کنند. وقتی از من سرمربی ۸۰ نفر باید مراقبت کنند و تا صبح کارهای دیگر می کنم به جای رسیدن به امور تیم معلوم است که شرایط همینطور می شود.

وی افزود: وزیر را متهم می کنید سوال من این است مگر علی آبادی معاون اوباما بوده است او هم معاون احمدی نژاد بوده است. آقای احمدی نژاد او را انتخاب کرد. عجیب است که آنوقت آنقدر سیاه نمایی می کنیم من که می گفتم احمدی نژادی هستم در ۸ سال حضور او سرمربی پرسپولیس نشدم آنوقت می گویند ما رفتیم مصلی التماس کردیم. یکی مثل اخوی این فرد باید در مورد من حرف بزند.

مایلی کهن بعد از اینکه اعلام شد فرصت برنامه کم است، گفت: چرا فرصت کم است شما هم طلبکار هستید. شما اگر مجری عادل هستی باید رحیمی و سیاسی را باهم دعوت کنید. نا عادلانه عمل می کنید فوتبالی که باید الان جای والیبال باشد اکنون این وضعیت را دارد چرا یک بار نگفتید تیم ملی امید تحت هدایت وینگادا ۴ گل دریافت کرد شما این فوتبال را به لجن کشید. ( در این لحظه به نظر می رسید مایلی کهن اشک می ریزد  و فریاد می زد) بله آقای کیروشی پور چطور کی روش در یک گروه چهار تیمی ما را پنجم کرده است به همه ما اهانت میکند من به شما تلفن می زنم می گویید من نژاد پرست هستم، من نژاد پرستم یا آنهایی که آن طرف دنیا با سیاه ها بد برخورد می کنند با فوتبال این کشور چه می کنید فوتبال ما باید جزو ۱۰ تیم برتر باشد که شما با دار و دسته خود اجازه این کار را نمی دهید شما هدایت شده عمل می کنید. ۱۵ سال است آنتن را در دست گرفتید. مظلوم نمایی هم نکنید.

در ادامه علی دایی سرمربی سابق پرسپولیس هم روی خط برنامه آمد و صحبت‌هایی را مطرح کرد.

در ادامه سیاسی هم به صحبت با دایی پرداخت.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=55511

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
1
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x