تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

ارائه تسهیلات ویژه برای مکانیزه شدن کشاورزی در استان البرز

  • کد خبر : 24090
  • 30 بهمن 1392 - 13:01
ارائه تسهیلات ویژه برای مکانیزه شدن کشاورزی در استان البرز

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از ارائه تسهیلات ویژه با هدف مکانیزه شدن کشاورزی در این استان خبر داد.

 

کمال مهر:

مسعود کریمی  گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف توسعه‌ای اقتصادی دولت در حوزه کشاورزی است و برای این منظور تسهیلات و اعتبارات ویژه‌ای برای استان البرز در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برای دستیابی به توسعه پایدار در بخش کشاورزی باید کشاورزی استان البرز مکانیزه شود، ادامه داد: برای تحقق این هدف یکی از مهم‌ترین نیازهای کشاورزان تامین نقدینگی است تا بتوانند از یک سو تجهیزات و ماشین‌آلات مدرن تهیه کرده و از سوی دیگر سیستم‌های کشاورزی خود را به ویژه در بخش آبیاری مکانیزه کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در پاسخ  مبنی بر اینکه برای این منظور چه تمهیدات و راهکارهایی در این استان پیش‌بینی شده است، افزود: همانطور که گفته شد مهم‌ترین نیاز ما تامین اعتبارات مالی بوده و برای این منظور بودجه خوبی به استان البرز اختصاص یافته است.

کریمی افزود: دولت خط اعتباری ویژه‌ای به این حوزه تخصیص داده و از مجموع اعتبارات پیش‌بینی شده بودجه‌ای بالغ بر ۹۵ میلیارد ریال برای استان البرز اختصاص یافته است.

وی درباره نحوه پرداخت این تسهیلات به کشاورزان البرزی گفت: براساس دستورالعمل‌های ابلاغ شده، بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل برای پرداخت این تسهیلات مشخص و معرفی شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز تصریح کرد: مقرر شده است که کشاورزانی که متقاضی دریافت این تسهیلات هستند، از سوی این سازمان به بانک عامل معرفی و تسهیلات خود را دریافت کنند.

کریمی گفت: تاکنون تعدادی از کشاورزان از این تسهیلات استفاده‌ کرده‌اند و با توجه به حجم مناسب اعتبارات تخصیص یافته، آمادگی برای پرداخت به دیگر کشاورزان در نقاط مختلف استان البرز وجود دارد.

فارس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=24090

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x