تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

ادعای جنجالی رییس باشگاه الهلال درباره ایران

  • کد خبر : 28536
  • 21 اسفند 1392 - 8:34
ادعای جنجالی رییس باشگاه الهلال درباره ایران

رییس باشگاه الهلال عربستان در اظهاراتی جنجالی و ناپسند مدعی شد،‌ ایران کشوری پر دردسر و رنج آور برای خودش است.

به گزارش کمال مهر سپاهان در یکی از حساس ترین بازی‌های دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه میزبان الهلال عربستان است.

 

عبدالله بن مساعد، رییس باشگاه الهلال که همواره سخنان تندی را درباره باشگاه‌های ایرانی به کار می‌برد، این بار هم سخنان ناشایستی را بر زبان آورد.

 

به نقل از سایت أخبار ۲۴ عربستان، بن مساعد قبل از دیدار حساس تیمش با سپاهان، گفت: دیدار با سپاهان سخت است، چرا که این تیم ایرانی در دیدار نخست خود برابر السد بازی را واگذار کرد و می‌خواهد در دیدار چهارشنبه آن را جبران کند. به ویژه این که این دیدار در ایران برگزار می‌شود و معمولا دیدارها به میزبانی ایران برای ما اذیت کننده است. ایران برای من یک کشور پر دردسر و رنج آور است! ما تلاش می‌کنیم تا در دیدار برابر سپاهان پیروز شویم و سه امتیاز را به دست بیاوریم. حداقل نمی‌خواهیم بازنده این بازی باشیم.

 

او افزود: سرمربی تیم به خوبی می‌داند که دیدار حساسی پیش‌رو داریم. او با سیاست چرخش بازیکنان همه تیم را آماده نگه داشته است و بهترین ترکیب را برای بازی چهارشنبه انتخاب خواهد کرد. امیدوارم نتایج بد اخیر الهلال در دیدار چهارشنبه تاثیرگذار نباشد و بتوانیم نتیجه‌ خوبی را به دست بیاوریم.

 

سامی جابر، سرمربی الهلال هم پیش از دیدار حساس تیمش با سپاهان گفت: بازی سختی پیش‌رو داریم. این دیدار تاثیر زیادی در وضعیت دو تیم در جدول رده‌بندی خواهد داشت. برای پیروزی نیازمند تلاش زیادی هستیم و باید از هر نظر آماده این دیدار باشیم.

 

انتهای پیام

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=28536

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x