تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

اجرای مقدمات حکم “اعدام” عاملان ترور دادستان زابل

  • کد خبر : 32887
  • 19 فروردین 1393 - 16:34
اجرای مقدمات حکم “اعدام” عاملان ترور دادستان زابل

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان از تایید حکم اعدام عاملان ترور دادستان زابل و فراهم کردن مقدمات اجرای حکم آنان خبر داد.

کمال مهر:حجت‌الاسلام والمسلمین ” ابراهیم حمیدی، در مورد آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده عاملان ترور دادستان زابل، اظهارداشت: حکم سه عامل اصلی این جنایت به اتهام محاربه، راه‌بندان مسلحانه و تشکیل تیم تروریستی به منظور ترور دادستان زابل  از سوی  دیوان عالی کشور تایید شد.

وی ادامه داد: حکم عاملان ترور دادستان زابل در موعد مقرر و در پایان سال ۹۲ اعلام شد اما این در حالی بود که به دلیل اعتراض متهمان و وکلای آنها پرونده به دیوان عالی کشور ارجاع داده شد و هم اکنون این حکم از سوی دیوان عالی کشور تایید شده است.

رئیس کل دادگستری استان سیستان  بلوچستان  در پایان حکم صادره از سوی دیوان عالی کشور را لازم‌الاجرا خواند و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ما در پی فراهم کردن مقدمات اجرای حکم اعدام عاملان و محکومین ترور دادستان زابل هستیم و در آینده‌ای نزدیک این محکومین در شهرستان زابل به دار مجازات آویخته می‌شوند.

گفتنی است؛ شهید “موسی نوری قلعه” به همراه راننده‌اش پانزدهم آبان ماه سال گذشته هنگام عزیمت به محل کار از سوی افراد ناشناس با شلیک چند گلوله به شهادت رسید.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=32887

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x