تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

اجرای طرح احداث مساجد کودکان در البرز

  • کد خبر : 18963
  • 12 بهمن 1392 - 10:13
اجرای طرح احداث مساجد کودکان در البرز

معاون عمرانی استاندار البرز از اجرای طرح احداث مساجد کودکان در این استان خبر داد.

مجید سریزدی اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌ها و راهکارهای اساسی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان جذب و تشویق نوجوانان و جوانان و کودکان با مسجد است.

وی ادامه داد: در این راستا و براساس تدابیر اندیشیده شده احداث مسجد کودکان در پارک‌های استان البرز اجرایی می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه اجرای این طرح در دست مطالعه است و به زودی در دستور کار قرار خواهد گرفت، افزود: احداث مسجد کودکان با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز اجرایی خواهد شد.

سریزدی اجرایی شدن این طرح را گام مهم فرهنگی در سطح استان البرز دانست و گفت: نهادینه ساختن مهارت‌های دینی و ارزشی در جامعه و آشنا کردن بیش از پیش کودکان با مسجد از مهمترین اهداف اجرایی شدن این طرح محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مسجد نقش محوری در رشد اجتماعی کودکان دارد، تأکید کرد: کودکان نمازگزار علاوه بر آموختن آموزه‌های دینی، مهارت‌های اجتماعی را نیز در جریان ارتباط با همنوعان خود در فضایی کسب می‌کنند.

معاون عمرانی استاندار البرز خاطرنشان کرد: اگر مساجدی با قابلیت کاربری ویژه کودکان احداث شود می‌توان با برنامه‌های محوری نقش مهمی را در این زمینه ایفا کرد.

به گفته سریزدی طرح احداث مسجد کودکان به زودی در دستور کار قرار خواهد گرفت که در این راستا در هر پارک از مناطق شهری شاهد احداث مسجد کوچولو ویژه کودکان خواهیم بود.

 

 

 

 

 

 

 

فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=18963

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x