تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

اتفاق هولناکی که پلیکان را به سوژه شبکه‌های اجتماعی تبدیل کرد +فیلم

  • کد خبر : 211550
  • 15 اردیبهشت 1397 - 6:23

لحظات وحشتناکی از راه رفتن پلیکانی با یک چاقوی بزرگ را که کنار ساحل راه می‌رفت را مشاهده می‌کنید.

به گزارش«کمال مهر» همیشه   آزار و اذیت حیوانات از جمله بحث‌هایی بوده که مورد توجه بشر بوده و راه‌ها و برنامه‌های متفاوتی برای  مقابله با حیوان آزاری و یا شکار غیر قانونی حیوانات پیشنهاد شده است، اما در این بین هنوز هم  افرادی هستند که  بدون توجه به این مسائل حیوانات را آزار داده و به آنها آسیب می‌زنند.

در همین زمینه، به تازگی گردشکر دانمارکی در شرق استرالیا به موردی از حیوان آزاری برخورد که  به سوژه شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است.

این گردشگر دانمارکی به نام«استفانی دونی»  در حالی که در شرق استرالیا در حال قدم زدن بود ، تعدادی پلیکان را مشاهده کرد که در حاشیه ساحل در حال راه رفتن بودند و دنبال غذا می‌گشتند. استفانی ناگهان با صحنه عجیبی  مواجه شد. او پلیکانی  را مشاهده کرد که  چاقویی دربالش فرو رفته بود  اما با این حال کنار دیگر پلیکان‌ها به‌دنبال غذا در ساحل بود.
استفانی از این صحنه فیلمبرداری کرده و آن را درشبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت و در توضیح آن نوشت: نمی‌دانم این پرنده از سوی چه کسی مورد حمله قرار گرفته بود اما بی‌شک درد زیادی را تحمل می‌کرد.ویدئوی این صحنه در ادامه ارائه شده است.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=211550

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x