تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

آیا مادر همسرتان شخص اول زندگی اش است؟

  • کد خبر : 15057
  • 28 دی 1392 - 10:26
آیا مادر همسرتان شخص اول زندگی اش است؟

در گذشته عروس خانواده معمولا با خانواده همسر زندگی می‌کرد و هیچ مشکلی نداشتند، اما این فرهنگ با گذشت زمان کمرنگ‌تر شده است و مشکلات بیشتر شده است.

کمال مهر ؛ شما باید همیشه خود را جای یک مادر بدانید و از ارتباط عمیق مادر همسرتان با او ناراخت و دلخور نشوید زیرا مطالعات جدید نشان می‌دهند مردانی که از جانب مادر و پدرشان محبت زیادی دیده‌اند عاطفی ترند و رابطه‌های بهتری می‌توانند ایجاد کنند.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، داشتن نگاه خوش‌بینانه به زندگی باعث ایجاد آرامش و بذل محبت و عاطفه می‌شود و اگر همسرتان بسیار به مادرش وابسته است برای بهبود شرایط زندگی خود باید ارتباطشان با مادر همسرشان را زیاد کنند زیرا شواهد نشان می‌دهد چنین مردانی بسیاری از تصمیم‌ها و مساله‌های مهم زندگیشان را با مادرشان در میان می‌گذارند و مشورت می‌کنند از این رو اگر بتوانید ارتباط خوبی برقرار کنید شما هم می‌توانید سهم زیادی در نتیجه آخر مسایل داشته باشید.
برای رفتار‌ها و صحبت‌های همسرتان ارزش قائل شوید و با یادآوری موقعیت‌های موفق گذشته، او را تشویق کنید تا آیندهٔ بهتری داشته باشند زیرا این دسته از مردان به شدت نیازمند توجه و مقبولیت هستند و با تشویق و امیدواری می‌توانید او را نسبت به زندگی دلگرم کنید.
منبع: باشگاه خبرنگاران
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=15057

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x