تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

آقای روحانی, حرفهای شما بر زخم خستگی خیلی ها نمک پاشید…

  • کد خبر : 218050
  • 02 آذر 1397 - 1:33
آقای روحانی, حرفهای شما بر زخم خستگی خیلی ها نمک پاشید…

بله آقای روحانی… این مملکت پر از پولشویی باندهای مواد مخدر است!

یارضوی

به گزارش «کمال مهر»؛ مسعودی یارضوی فعال رسانه‌ای و تحلیلگر، درباره اتهام اخیر ظریف مبنی بر وجود پولشویی کلان در کشور و حمایت رئیس جمهور و اعضای دولت از او، در کانال تلگرامی خود نوشت:

بله آقای  روحانی… این مملکت پر از پولشویی باندهای مواد مخدر است!

در حرمک و پیرسوران و کشیت و سرجنگل و دره گیشون و کویر سمسور و پل ۴۰۰ متری هم هیچ اتفاقی نیافتاد. خون هیچ شهیدی بر زمین نریخت و اجساد سران همین باندهای پولشویی که گفتید, یکی یکی توی کویر دفن نشدند!

آقای روحانی! چندتا از بچه ها با هم در آتش سوختند, سید نورخدا ۱۰ سال روی تخت بود و دست آخر #شهید شد, اشرار از پشت بیسیم بهمان میگفتند “سگ”! بچه ها در گورناک قتل عام شدند و چه لحظه های سختی که در کوه و کمر گذشت فقط بخاطر اینکه راه شرارت و مواد مخدر و پولشویی در این کشور بسته شود. که شد…

میدانید آقای رئیس جمهور, شما حکما نمیدانید آنهایی که اهل پولشویی بودند, کاروانهای ۸۰ دستگاهی و گردانهای چند صد نفره چریکی به راه می اندختند و به هر آبادی که می رسیدند زنها را از خانه هایشان میدزدیدند; چه بر سرشان آمد؟

بله! نفسشان گرفته شد تا دیگر ناموسی دزدیده نشود, راه شرارت و جولان مواد مخدر بسته شود و هیچ سر باند و رئیس باندی نتواند پولهای کثیفش را در ایران خرج کند.

می دانید آقای رئیس جمهور… چند ده هزار رزمنده امنیتی در ۴۰ سال گذشته خون و جان و جوانی دادند تا راه مواد مخدر و پولشوییِ کلان در این کشور بسته شود. که شد… و حالا هرکس یک آشنایی ساده با امنیت و اقتصاد داشته باشد; میفهمد که پولشویی کلان از درآمد مواد مخدر در ایران عزیز ممکن نیست.

اما شما نفهمیدید و فقط برای دفاع از یک وزیر بی کفایت و پر اشتباه, حرفی را زدید که نه خودتان و نه وزیرتان هیچ سندی درباره آن ندارید.

پ.ن: آقای روحانی, حرفهای شما بر زخم خستگی خیلی ها نمک پاشید…

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=218050

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x