تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
1

آقای رئیس، کرج نیاز به عقاب ندارد مدیر کاردان می خواهد

  • کد خبر : 55611
  • 25 شهریور 1393 - 14:55
آقای رئیس، کرج نیاز به عقاب ندارد مدیر کاردان می خواهد

گویا دیگر در کلانشهر کرج مشکل دیگری نیست و تمام مشکلات شهر شده “اراضی احداث نمایشگاه دایمی گل و گیاه” که رئیس شورای شهر کرج مدام فکر و ذکرش به بازپس گیری این اراضی از جهاد کشاورزی استان معطوف شده و خود را در مقام عقاب تیز پرواز دیده است.

به گزارش «کمال مهر» به نقل از کرج رسا؛ محمود دادگو رئیس شورای اسلامی کلانشهر کرج چندی است گویا تنها مطالبه ی عمومی شهروندان شهر را در باز پس گیری “اراضی احداث نمایشگاه دایمی گل و گیاه” دیده است. از همین رو وی طبق مصاحبه های گوناگون با سایت اختصاصی شورای شهر کرج مدام این خواسته را مطالبه کرده و از جهاد کشاورزی استان می خواهد که این اراضی را به شهر کرج باز پس دهد.

دادگو در جدیدترین مصاحبه ی خویش گفته ” شاید با گذشتِ زمان حافظه وزارت جهاد کشاورزی رو به فراموش کاری رفته باشد و مدیران این نهاد دولتی تصور کنند که می توانند حقوق مردم شریف کرج را نادیده بگیرند اما به آنان می گویم که در بیداری کامل به سر می بریم و همچون عقابی تیز پرواز بر فراز اراضی ورودی شهر پرواز می کنیم تا لحظه ای که سکه به روی شهر و شهروندان برگردد و بتوانیم این زمین متروکه را به جایگاه شایسته خود برسانیم.”

 

کرج عقاب تیز پرواز نیاز ندارد! / معضلات مهم را دریابید

در اینجا با توجه به اهتمام آقای رییس برای باز پس گیری این اراضی، باید گفت این پیگیری در جای خودش قابل تقدیر است اما آقای رئیس تنها با فاصله ی چندین قدم یکی از بزرگترین معضلات ترافیکی کرج در کنار همین محل که فکر شما را به خود مشغول داشته قرار دارد!!

آقای دادگو اصلاح و رفع معضل ترافیک “پل فردیس” که نقطه ی اتصال دو شهرستان کرج و فردیس است در کجای مدیریت شهری کرج قرار گرفته و یا از ابتدای سال تا کنون چند بار برای رفع این معضل که شهرت کشوری یافته است اهتمام ورزیده اید؟ در زمان برگزاری سومین نمایشگاه گل و گیاه کرج ترافیک چند کیلومتری پل فردیس و اتلاف وقت و هزینه ی شهروندان را چه کسی پاسخگو شد ؟

 

32965_873

 

تنها مشکل شهر از نظر شما باز پس گیری “اراضی احداث نمایشگاه دایمی گل و گیاه” است که مدام در مورد آن صحبت می کنید؟

معضلات همچون ترافیک پل حصارک، بیکاری، تکدی گری، کمبود امکانات بهداشتی و … در حد و اندازه ی باز پس گیری این اراضی مورد مناقشه ی شما با جهاد کشاورزی نیست یا شما تا باز پس گیری این اراضی می خواهید به تیز پروازی خود ادامه داده و مهمترین مطالبات شهروندی را به سالهای بعد واگذار نمایید.

آیا با کوتاه آمدن جهاد کشاورزی و پس دادن زمین مورد نظر عمده مشکلات شهر و معضل ترافیک پل فردیس حل می شود ؟

در پایان امیدواریم که مسولان شهری به جای پرواز بر فراز شهر کرج در خیابان های شهر و در بین شهروندان حاضر شوند تا با معضلات مهم شهری آشنا شوند و  یکی از فوری ترین اولویت های کاری خود را ساماندهی پل فردیس تعریف کنند زیرا هم مردم کرج، هشتگرد و قزوین و هم مسافران شهرهای غربی و شمالی کشور انتظار دارند که مسافرت روانی را داشته باشند و بی شک ساماندهی پل فردیس، میلیون ها ساعت اتلاف وقت روزانه و صرف هزینه های سوخت و استهلاک خودرو و اعصاب مردم را کاهش خواهد داد..

قضاوت با همشهریان …..

 

نمونه ای مصاحبه های رئیس شورای شهر کرج با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج 

اراضی احداث نمایشگاه گل و گیاه بدهکاری بزرگ جهاد کشاورزی به کلانشهر کرج است

نمایشگاه گل و گیاه ورودی کرج تعیین تکلیف شود

جهاد کشاورزی تکلیف اراضی ورودی کرج را مشخص کند

جهاد کشاورزی البرز اراضی احداث نمایشگاه دائمی گل و گیاه را به شهر بازگرداند

انتقاد دادگو از کم کاری جهاد کشاورزی البرز

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=55611

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x