تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

آقای استاندار صادقانه نظر خود را درمورد فتنه ۸۸ اعلام کنید

  • کد خبر : 174355
  • 13 دی 1395 - 23:45
آقای استاندار صادقانه نظر خود را درمورد فتنه ۸۸ اعلام کنید

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز در پی عدم حضور استاندار البرز در مراسم استانی گرامیداشت حماسه ۹ دی نامه سرگشاده ای خطاب به حمید طهایی نوشت.

به گزارش کمال مهر، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز در پی عدم حضور استاندار البرز در مراسم استانی گرامیداشت حماسه ۹ دی نامه سرگشاده ای خطاب به حمید طهایی نوشت. که متن این نامه به شرح ذیل است:

من روی مسئله فتنه حساسم. “امام خامنه ای”   استاندار محترم البرز می خواهم با شما صریح صحبت کنم. شما در دو سال گذشته هیچ گاه در بزرگترین اجتماع انقلابی بعد از ۲۲بهمن شرکت نکرده بودید.

امسال در اقدامی قابل تأمل از طرف شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز برای شرکت در این گردهمایی عظیم دعوت شدید ولی متأسفانه علاوه بر اینکه خود باید مشوق دیگران باشید که با شعارهای مرگ بر فتنه گر سناریوی منافقین داخلی علیه نظام را برملا کنند، در یوم الله ۹ دی ۱۳۹۵ مردم انقلابی کرج را تنها گذاشتید !!! جای تعجب دارد که علت عدم شرکت شما در مراسم ۹ دی چه چیزی می تواند باشد؟ بعد از آن جلسه شوم حامیان فتنه با حضور معاون امنیتی وسیاسی شما و تجمع مردم انقلابی استان البرز روبروی استانداری، در جلسه ای که با نماینده محترم ولی فقیه داشتید نسبت به فتنه اعلام برائت کردید، اما در۹ دی که روز قرابت برائت از فتنه و انزجار از اسلام الحاد هست، حضور نداشتید.

در روزی که تمامی جریان انقلابی استان در یک گرد همایی بزرگ بار دیگر به فتنه گران و حامیان آنها نشان داد که جایی دراین استان نخواهند داشت، شما غایب بزرگ بودید.!!!

چند روز پیش در دیداری که به اصطلاح با تشکل های دانشجویی استان داشته اید، در مورد ۹ دی اشاره کرده بودید که مردم ایران هر کجا احساس کردند که ارزش ها و باورهای آنها مورد تعرض قرار گرفته با حضور گسترده در جهت مقابله با هنجارشکنان اقدام کردند. اینجا چند سؤال مطرح میشود؟

۱- پس چرا شما این احساس را نمی کنید؟ یا این که خود را از مردم جدا می دانید!!

۲-آیا در فتنه ۸۸ ارزش ها و باور های شما مورد تعرض قرار نگرفته است؟

۳-آیا وقت آن نرسیده است که با حضور خود درجهت مقابله با هنجار شکنان اقدام کنید؟ آقای استاندار یک بار برای همیشه این غائله را پایان دهید و صادقانه به مردم این استان نظر خود را درمورد فتنه ۸۸ و۹ دی اعلام کنید. دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز عماد هلالات

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=174355

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x