تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

آثار «دفاع مقدس» در عرصه های امروزی کشور خود نمایی میکند

  • کد خبر : 56096
  • 04 مهر 1393 - 17:15
آثار «دفاع مقدس» در عرصه های امروزی کشور خود نمایی میکند

سرهنگ علیرضا قادری سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته مهرشهرگفت:دفاع مقدس نه تنها در جنگ بلکه در تمامی عرصه های درون انقلاب و عرصه های امروزی کشور خود نمایی میکند.

به گزارش «کمال مهر»؛سرهنگ علیرضا قادری فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع)مهرشهر سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته مهرشهر با تبریک هفته دفاع مقدس با اشاره به رشادت و ایثار شهدا در جریان دفاع مقدس خاطرنشان کرد:امام خمینی (ره) فرمودند “جنگ تا پایان فتنه” بنابر این ما نمی توانیم پایانی برای جنگ و دفاع مقدس تصور کنیم .

وی با اشاره به موفقیت های مختلف در عملیاتها در ۸سال دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد:حاصل این نبردها خودباوری و اعتماد به نفسی بود که در مردم ایجاد کرده بود.

قادری در بخش دیگری از سخنانش با تحلیلی بر روند ۸سال دفاع مقدس پرداخت و درادامه گفت:دفاع مقدس نه تنها در جنگ بلکه در تمامی عرصه های درون انقلاب و عرصه های امروزی کشور خود نمایی میکند.

درپایان فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) با اشاره به این سخن امام خمینی (ره)که” جنگ ما جنگ حق علیه باطل بود و این جنگ تمامی شدن نیست” اضافه کرد:با این گفتار نمی شود پایانی برای این جنگ لحاظ کرد ولی می توان آغاز آنرا به عنوان اولین گام برای دفاع از آنچه که درس گرفتیم جشن بگیریم؛ همانطور که دفاع مقدس برگ زرینی در صفحات تاریخ می باشد.

 

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=56096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x