تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

یازده شهر زیبای ساحلی جهان +تصاویر

  • کد خبر : 197509
  • 21 مرداد 1396 - 0:11

در این خبر با زیباترین شهرهای ساحلی جهان آشنا خواهید شد.

یازده شهر زیبای ساحلی جهان +تصاویربه گزارش «کمال مهر» در برخی از شهرهای دنیا به دلیل ساحلی بودن آرامش خاصی  حکمفرماست .برخی از این شهرهای ساحلی در مناطق دور واقع شده اند اما سفر به برخی دیگر بسیار آسان است. آب های فیروزه ای ، ساحل پوشیده از شن هایی به سفیدی برف، خورشیدتابان، گیاهان متنوع و درختان باشکوه از جمله ویژگی های مشترک سواحل رویایی جهان است.

زندگی در شهری زیبا و آرام با سواحلی دیدنی آرزوی هر شخصی است. این که محل زندگی ات مملو از زیبایی های طبیعی باشد، خود به خود آرامش را به زندگی می آورد. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که بهترین شهرهای ساحلی دنیا کدام ها هستند!؟

حال فکر کنید که در یک شهر ساحلی زندگی می کنید؛ جایی که هر زمان که از خانه بیرون می آیید صدای امواج دریا و اقیانوس را می شنوید، وقتی تنفس می کنید بوی دریا را استشمام می کنید و هر زمان که بخواهید می توانید به کنار ساحل بروید و روی شن های ساحل قدم بزنید.

 

 

Perth, AustraliaVenice, ItalyIlulissat, GreenlandKotor, Montenegro Honolulu, Hawaii, USACamden, Maine, USARio de Janeiro, BrazilBarcelona, SpainIstanbul, TurkeyEdinburgh, ScotlandOslo, Norway

 

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=197509

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x