تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

گل محمدی:دلایل جدایی ام را در نشست خبری مطرح می کنم

  • کد خبر : 213727
  • 24 خرداد 1397 - 4:51

عیسی گل محمدی سرپرست مستعفی اردوی تیم ملی بوکس گفت:بنده حرف‌های زیادی دارم که هفته آینده در مورد هر آنچه که در این مدت رخ داده در حضور اصحاب رسانه‌ شفاف سازی خواهم کرد.

   گروه ورزشی «کمال مهر»،عیسی گل محمدی سرپرست مستعفی اردوی  تیم ملی بوکس در پاسخ به این سوال که آیا از سمت خود استعفا کرده اید یا خیر،بیان کرد: به دلیل عدم توجه به تیم ملی و کادرفنی و دخالت برخی از مسئولان فدراسیون در امور فنی از سمتم استعفا دادم.

او درمورد ادعای ثوری مبنی بر اینکه دخالت آنها در کادر فنی برای انتخاب ورزشکاران جهت حضور در بازی های آسیایی صحت ندارد،گفت:تقریبأ ادعاهای ثوری در این رابطه ۵۰ -۵۰ است اما بالاخره من نوعی که وظیفه ام سرپرست اردوهای تیم ملی بوکس هست باید اطلاع داشته باشم که تیم ملی قرار است در چه رقابت هایی شرکت کند، نه اینکه بی خبر از من دست به کاری که دلشان می خواهد بزنند.

گل محمدی خاطر نشان کرد:بنده حرف‌های زیادی دارم که هفته آینده در مورد هر آنچه که در این مدت رخ داده در حضور اصحاب رسانه‌ شفاف سازی خواهم کرد.

سرپرست مستعفی اردوهای تیم ملی بوکس درباره اینکه آیا دخالت مسئولان فدراسیون در امور فنی مربیان تیم ملی صحت دارد یا خیر،تصریح کرد: شخصأ اگر بخواهم بگویم ثوری هیچ دخالتی در مسئولیت های فنی نکرده است و با وجودی که استعفایم را تقدیم مسئولان کرده ام اما متاسفانه برخی اشخاص از بیرون مشاوره های نادرست به آنها می دهند که همین مسئله باعث شده تا این اتفاقات پیش بیاید.

بیشتر بخوانید:

سهمیه تیم ملی بوکس در جاکارتا افزایش یافت

احمدی صفا: در نظرگرفتن ۳ سهمیه ظلم بزرگی به بوکس است

احدی: به موفقیت بازیکنان تیم ملی بوکس در بازی های آسیایی امید دارم/از حضور برادران عبدولی در بوکس حمایت می کنیم

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=213727

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x