تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

کی روش: تساوی نتیجه عادلانه دیدار ایران و اسپانیا بود/ می‌خواهیم به رویاپردازی ادامه دهیم

  • کد خبر : 213927
  • 31 خرداد 1397 - 9:40
کی روش: تساوی نتیجه عادلانه دیدار ایران و اسپانیا بود/ می‌خواهیم به رویاپردازی ادامه دهیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تساوی، نتیجه عادلانه دیدار برابر اسپانیا بود چراکه ما هم فرصت‌های خوبی داشتیم.

به گزارش گروه ورزشی«کمال مهر»؛ کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: شایسته باخت نبودیم، اما این اتفاق زمانی که سرمربی آفریقای جنوبی بودم هم افتاد. متاسفانه نتوانستیم از موقعیت خوبمان برای گلزنی استفاده کنیم، اما باید از اسپانیا تشکر کنیم چرا که چیز‌های زیادی از این تیم یاد گرفتیم. لیاقت بازیکنان من بیشتر از باخت بود و فکر می‌کنم با فرصتی که داشتیم می‌توانستیم به گل برسیم. شکست ما مقابل اسپانیا عادلانه نبود و باید این بازی به تساوی می‌رسید.

کی روش: تساوی نتیجه عادلانه دیدار ایران و اسپانیا بود/ می‌خواهیم به روپاپردازی ادامه دهیم

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او درباره عملکرد آندرس کونها در این بازی گفت: نمی‌خواهم درباره انتخاب داوران صحبت کنم چرا که اکنون فکر بازی بعدی مقابل پرتغال هستیم و تلاشمان را برای پیروزی در آن دیدار به کار می‌گیریم. باید واقعیت را بپذیرم و به اسپانیا تبریک بگویم. بازی فینال گونه ما با اسپانیا به اتمام رسید و اکنون یک بازی فینال گونه دیگر مقابل پرتغال داریم.

کی روش خاطرنشان کرد: می‌توانستیم‌نتیجه بهتری بگیریم، اما از این‌بازی خوشحالیم. بازیکنان اسپانیا خیلی خوب و کامل هستند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درمورد ارزیابی اش از تیم حریف گفت: دوست ندارم درباره حریف صحبت کنم بلکه باید از بازیکنان خودم‌بگویم. آن‌ها خودشان را قربانی کردند تا تیم نتیجه بگیرد. باید این روحیه را مقابل پرتغال هم حفظ کنیم چرا که می‌خواهیم به دور بعدی برسیم. مقابل اسپانیا هم خوب بودیم و موقعیت مسلم گلزنی داشتیم. البته داور اهل آمریکای جنوبی بسیاری از خطا‌های اسپانیا را اعلام‌ نمی کرد.

کی‌روش خاطرنشان کرد: اگر بازی با اسپانیا را مانند یک دیدار تنیس در نظر بگیریم، این بازی، امتیاز نهایی بود. با این حال هنوز زنده هستیم و به رویاپردازی ادامه می‌دهیم. ثابت کردیم برای رقابت با اسپانیا و تحت فشار قرار گرفتن مقابل این تیم آماده ایم. حس می‌کنم کسب نتیجه‌ای بهتر حقمان بود، اما شک ندارم اسپانیا فوتبال زیبایی بازی کرد. نیامده بودیم در این بازی به پیروزی برسیم یا شکست بخوریم بلکه می‌خواهیم از اسپانیا برای چیز‌هایی که به ما آموخت تشکر کنیم، اما نمی‌دانم درباره کمک داور ویدیویی چه بگویم.ما با ۳ امتیاز و اسپانیا با یک امتیاز به زمین آمده بودیم هدف‌مان هم گلزنی و کسب پیروزی بود. دست کم کسب یک تساوی حق ما از این بازی بود.

او درباره مردود اعلام شدن گل سعید عزت اللهی تصریح کرد: حیف شد که تکنولوژی ویدیویی VAR هشت سال پیش و زمانی که پرتغال با گل آفساید داوید ویا از اسپانیا شکست خورد وجود نداشت.

کی روش درمورد عملکرد سردار آزمون مقابل اسپانیا اظهار داشت: روسیه متعلق به اروپا است و آزمون هم در اروپا بازی می‌کند. نباید درباره یکی از بازیکنانم حرف بزنم چراکه یک تیم هستیم و شکست بیماری کل تیم است. سردار آزمون از تیم ما جدا نیست. باز هم می‌گویم ما می‌توانستیم اسپانیا را ببریم.

او درباره شانس ایران برای پیروزی مقابل پرتغال گفت: اگر پرتغال اجازه دهد مقابل این تیم ۹۰ دقیقه حمله کنیم، این کار را انجام می‌دهیم. به هیچ وجه از حمله کردن خجالت نمی‌کشیم و با ایمانی که داریم تلاش می‌کنیم. نگرش ما در بازی با اسپانیا مثبت بود، اما طبیعی است که در برخی دقایق ضعیف‌تر از حریف بودیم. باختیم، اما با احترام از زمین بیرون آمدیم. بازیکنانم وقتی زمین را ترک کردند سرافکنده نبودند و می‌توانند با احترام به خانه بروند. اگر تیم ما به مرحله بعدی برود لایق تشویق شدن هستیم و باید به بازیکنانم تعظیم کرد. بدون بهانه و وارد شدن به مشکلات تلاشمان را انجام دادیم.

کی روش درمورد از حال رفتن یکی از اعضای کادرفنی تیم ملی ایران پس از به ثمر رسیدن گل آفساید سعید عزت اللهی بیان کرد: آن گل آفساید مرا نگران نکرد بلکه از این نگرانم که یکی از اعضای تیم در آن لحظه آسیب دید و به بیمارستان رفت. این اتفاق نشان می‌دهد کادر من تا چه اندازه به تیم ملی ایران تعصب دارد. رویای ما صعود به دور بعدی است چراکه برای انجام دادن ۳ بازی به روسیه نیامده ایم.

او افزود: تلاش می‌کنیم مقابل پرتغال بهترین بازی را انجام دهیم. کسی که پیراهن تیم ملی را می‌پوشد باید تنها هدفش تغییر جایگاهش پس از پایان هر بازی باشد. مقابل پرتغال برای مردم بازی می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره شانس صعود این تیم اظهار داشت: رقابت بخشی از فوتبال است. دیدید پرتغال از تنها فرصتش مقابل مراکش استفاده کرد. متاسفانه ۲ تیم ۴ امتیازی بالای سر خود می‌بینیم، اما اختیار صعود دست خودمان است.

کی روش درباره اختلاف امتیاز تیم‌های گروه دوم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بیان کرد: فوتبال اروپا فاصله زیادی با آفریقا و آسیا دارد. البته تیم‌هایی مانند مراکش، مصر و سنگال تنها اسم تیم آفریقایی دارند. بازیکنان آن‌ها در اروپا بازی می‌کنند، اما فوتبال اروپا در چهار و هشت سال اخیر از آسیا و اروپا فاصله گرفته است‌.

بیشتر بخوانید:

اشک هاى شاگردان کى روش در بازى مقابل اسپانیا

تمجید بازیکن مشهور فوتبال از کی‌روش

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google)استفاده کنید.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=213927

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x