تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

کودکی نیست در فلسطین که چشم باز کند و ظلم صهیونیستها را نبیند/سیلی موشکهای پدر صنعت موشکی ایران گوش دشمنان ایران اسلامی را نوازش داده است

  • کد خبر : 193412
  • 02 تیر 1396 - 13:22
کودکی نیست در فلسطین که چشم باز کند و ظلم صهیونیستها را نبیند/سیلی موشکهای پدر صنعت موشکی ایران گوش دشمنان ایران اسلامی را نوازش داده است

دکترسیدمحمدحسینی:صهیونیستها با خباثت به نسل کشی و ظلم تاریخی خود ادامه می دهند.

به گزارش «کمال مهر»دکترسیدمحمدحسینی وزیرارشاد دولت دهم سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس و سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه مهرشهر باگرامی داشت یاد شهدای هسته ای و شهدای اخیر تروریستی تهران گفت:نباید فراموش کرد در قرآن از قوم بنی اسراییل به کررات یاد شده و همچنان ویژگی های بد انها اماده است، بیشترین ایات در قران درخصوص بنی اسراییل است.

وی تصریح کرد:خداوند پیامبران متعددی را برای قوم بنی اسراییل فر ستاد اما انها درمقابل؛ نعمات الهی را پایمال و عهد شکنی کردند.

وی ادامه داد:این قوم رسولان و پیامبران را تکذیب و به قتل رساندند.

حسینی افزود:قوم بنی اسراییل به موسی گفتن برای ما معبود بیاور و انها برگشتن به بت برستی و نافرمانی های متعدد کردند و به حقوق مردم تجاوز کردند.

دکترحسینی در ادامه باتاکید بر بدی های بنی اسراییل تصریح کرد: بنی اسراییل تورات را تکذیب و تحریف کردند، و دایه دار سرزمین فلسطین شدند؛ با کمک انگلیس سرزمین فلسطین را اشغال کردند.

وی افزود:بنی اسراییل با هیچ کسی سازگار نبودند و با استعمار گران سرزمین فلسطین را اشغال کردند، در جنگ ۶ روزه صهیونیستها مناطق مختلفی را بمباران کردند.
این کارشناس در ادامه خاطرنشان کرد:اکنون فقط جمهوری اسلامی ایران در مقابل انها ایستادگی کردند.

حسینی ادامه داد:صهیونیستها نسل کشی را بر پایه تمام خباثتهای پیشین خود انجام می دهند و مدعی قوم برتر هستند،کودکی نیست در فلسطین که چشم باز کند و ظلم صهیونیستها را نبیند و این اقدامات را حق قانونی خود می داند.

وی درخصوص تحولات جدید عربستان گفت:محمدبن سلطان که تازه ولیعهدشده با بدعتی بر سر حکومت نشست و همکاری مستقیمی با صهیونیستها دارد و ماجراجویایی ها را در سر پرورش میدهد و یمن را به خاک و خون کشیده و این نشان از پیروی از صهیونیستها است‌

وی ادامه داد:ما تمامی این خباثت ها را باطل و سیطره پوشالی انها را نابود شده می دانیم

حسینی خاطرنشان کرد:سپاه سرافراز، منطقه دیرزور مرکز فرماندهی داعش را هدف قرار دادند و این اقدام به موقع جهانیان را حیران کردند. و دنیا بداند جمهوری اسلامی ایران از موضع اقتدار عمل می کند

وی ادامه داد:ترامپ در منطقه ناتوی عربی امریکایی تشکیل داده و چراغ سبز به ال سعود داده است که در امور ایران دخالت کند و بداند که ما برخورد مقتدرانه خواهیم داشت و نخواهیم گذاشتن انها پیش دستی کنند.

وزیرارشادوزیرارشاد سابق درخصوص توان موشکی ایران گفت:ما به پاسدارن انقلاب اسلامی افتخار میکنیم، تهرانی مقدم پدر موشکی ایران با توانی که در صنعت موشکی ایران بوجود آورد اکنون سیلی موشکهای میان برد صدای ان گوش ظالمان جهان را نوازش دمهر است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=193412

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x