تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

کشف ۴۰۰۰ هزار لیتر روغن ماشین احتکار شده در دورود

  • کد خبر : 216708
  • 28 مهر 1397 - 1:33
کشف ۴۰۰۰ هزار لیتر روغن ماشین احتکار شده در دورود

فرمانده سپاه ناحیه دورود از کشف ۴ هزار لیتر روغن ماشین احتکار شده در انبار یکی از روستا‌های منتهی به این شهرستان خبرداد.

 

به گزارش«کمال مهر»؛ سرهنگ کریم زینی‌وندفرمانده سپاه ناحیه دورود گفت: سپاه شهرستان دورود در روز‌های گذشته عملیات خوبی در موضوع قاچاق کالا و انبار‌های که در آن اجناس مورد نیار مردم نگهداری می‌شد، انجام داده است به طوری که ۴ هزار لیتر روغن ماشین در یکی از روستا‌های منتهی به شهر دورود در یک انبار کشف و پلمپ شد.

وی افزود: یک انبار قطعات ماشین که به صورت غیر مجاز نگهداری می‌شد شناسایی و توسط عوامل اطلاعاتی سپاه شهرستان دورود و با کمک نیروی انتظامی و تعزیرات این شهرستان درهفته گذشته پلمپ شد.

فرمانده سپاه ناحیه دورود عنوان کرد: با توجه به تمهیدات امنیتی، در ورودی شهر ایست و بازرسی سیاری قرار گرفت که ۱۲ خودرو که اشیاء و اجناس غیر مجاز را از مسیر خوزستان می‌آوردند متوقف شدند و یک ونیم کیلو مواد مخدر فقط از یک خودرو کشف شد.

وی با اشاره به اینکه سارقان مسلح به منظور سرقت بار به ماشین‌های در حال تردد تیراندازی می‌کردند شناسایی شدند، بیان کرد: هویت افرادسارق مسلح مربوط به استان لرستان نیست چرا که از یکی از استان‌های همجوار وارد استان شده بودندکه دستگیر خواهند شد.

انتهای پیام/م

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=216708

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x