تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
2

کارگران ساختمانی برای پوشش بیمه‌ای تا پایان سال شناسایی می‌شوند

  • کد خبر : 52152
  • 30 مرداد 1393 - 17:42
کارگران ساختمانی برای پوشش بیمه‌ای تا پایان سال شناسایی می‌شوند

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به سو استفاده بعضی افراد از بحث بیمه کارگران ساختمانی کار گروههای جدیدی به منظور شناسایی کارگران ساختمانی تا پایان سال ایجاد شده است.

کمال مهر:سید حسن هفده تن معادل روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی   در خصوص بحث بیمه کار گران ساختمانی گفت: در مورد موضوع بیمه کار گران ساختمانی عده‌ای فاقد شرایط لازم و با دریافت گواهینامه‌های مهارت نسبت به بیمه کردن خود اقدام کردند به نحوی که می‌توان گفت این امر مورد سو استفاده قرار گرفت به همین منظور و در راستای شناسایی واقعی کار گران ساختمانی کار گروههایی ایجاد شده که تا پایان سال نسبت به شناسایی این افراد اقدام کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: کار گروه‌های جدید متشکل از تامین اجتماعی و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است که مامور شده‌اند تا نسبت به این موضوع اقدام و بررسی‌های لازم را انجام دهند.
معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه با وجود مشکلاتی که در مسیر بیمه کارگران ساختمانی وجود دارد مصمم هستیم تا این افراد را تحت پوشش بیمه قرار دهیم خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه محور توسعه در کشورمان عدالت است و عدالت هم در توزیع عادلانه ثروت نهفته است با اخذ سیاست مناسب در جهت نیل به این مقصود در حرکت هستیم.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=52152

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x