تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

پیاده روی زن برهنه در کرج +عکس

  • کد خبر : 34546
  • 27 فروردین 1393 - 19:13
پیاده روی زن برهنه در کرج +عکس

شب گذشته زنی در محدوده چهار راه طالقانی کرج با وضعیت عریان و بر دوش داشتن یک کیف دستی در معابر و خیابان این منطقه اقدام به پیاده روی کرده است.

به گزارش «کمال مهر» ؛ شب گذشته زنی در محدوده چهار راه طالقانی کرج با وضعیت عریان و بر دوش داشتن یک کیف دستی در معابر و خیابان این منطقه اقدام به پیاده روی کرده است.

به گفته شاهدان عینی در این پیاده روی ، مردم هیچ عکس العملی ازخود نشان نداده اند و برای جلوگیری از عمل این خانم هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

پیش تر کمال مهر از وضعیت اسفبار پوشش برخی از خانم ها و ترویج بی اخلاقی در خیابان های کرج مطالبی را با عناوین (جامعه جنسی و برهنگی نوین+ عکس) و (ویترین های بی حیایی و بی غیرتی! + عکس) منتشر نموده بود،که متاسفانه هیچگونه عکس العملی را از طرف مسئولین در پی نداشته است؛ و اکنون شاهد وضعیت فاجعه باری در سطح شهر می باشیم.

 

[highlight color=”eg. yellow, black”](جامعه جنسی و برهنگی نوین+ عکس)[/highlight]

[highlight color=”eg. yellow, black”] (ویترین های بی حیایی و بی غیرتی! + عکس)[/highlight]

001kamalemehr.ir_004

با وضعیت مشاهده شده و قبح شکنی هرچه بیشتر زنانی که می خواهند فضای جامعه را به سمت “جامعه جنسی” سوق بدهند متاسفانه تاثیر گذارن و فعالان  و مسئولان حکومتی با تغییراتی که در حال شکل گیری است، قدم های بی رمق خود را حتی در آستانه پرتگاه  ”ارزش های اخلاقی ” نیز بر نمی دارند!

کوتاه شدن تدریجی مانتو و روسری ولباس ها ، تغییرات نامحسوسی که در پوشش زنان و مردان ایرانی درحال شکل گیری است امری اتفاقی نیست .«برهنگی نوینی»که توسط افرادی هدایت شده و تحت غالب مٌدعرضه می شود، حرکت مداوم و نرمی است که در بعضی از موارد ،با جلوگیری از آن تغییر ماهیت داده و به شکل دیگری رواج پیدا می نماید.    

“پوشیدن” لباسهایی که “نپوشیدن” آنها هیچ فرقی با برهنه بودن زنان در جامعه ندارد و یا عریان ظاهر شدن اینچنینی در خیابانها،  همه و همه نشانه برنامه ریزی دقیق کسانی است که میخواهند در آینده ای نزدیک تغییرات اساسی پیرامون (غیرت، حیا و عفاف) را در جامعه رقم بزنند!

فریاد های دلسوزان بنیاد خانواده  در بزنگاه های مختلف به گوش مسئولین رسیده است ولی متاسفانه مسئولین ذی ربط در خواب خرگوشی بسر می برند.

در جامعه کنونی که شاهد پوشش های نامناسب  زنان و دخترانی هستیم که به نوعی برهنگی را به نمایش می گذارند ، اگر مسئولین امر فکر اساسی نکنند و  فرهنگسازی صحیحی در خصوص نوع پوشش های مرد و زن نداشته باشند؛ قطعاً با وجود این تحرکات در آینده ای نزدیک  تیر خلاصی بر پیکره «حجاب و عفاف و حیا و غیرت» در مملکت اسلامی زده خواهد شد.

یکی از ارزش های اخلاقی  که باعث ثبات و جلوگیری  از بی بندباری های جنسی  می شود “حیا و غیرت” است .و کسانی که در صدد رواج بی غیرتی وتَزَلزُل بنیاد خانواده ایرانی هستند آگاهانه دست به این اعمال زده و اقداماتی را صورت می دهند ولی در کنار این اقدامات انفعال مسئولین نیز خود ناآگاهانه در حال رواج بی غیرتی و فساد و تَزَلزُل در جامعه اسلامی می باشد که این مسئله گناه نابخشودنی است.

 

“غفلت” مسئولین موجب صدها بیماری غیر اخلاقی در سطح جامعه می شود و به مرور زمان و در بستر حرکت نرم این سّم مهلک طبعات جبران ناپذیری را بر بنیان خانواده ایرانی بر جای خواهد گذاشت.

هرچند که در سالهای اخیر مقام معظم رهبری مسئله فرهنگ را بارها و بارها گوش زد نموده اند و در ابتدای امسال نیز این موضوع را با عدم رضایتشان از وضعیت فرهنگ عنوان داشته و معقوله «فرهنگ» را نیز در نامگذاری سال مطرح کردند، نشان از ضعف مدیران و مسئولین نظام دراین جریان می باشد! امید است مسئولین امر در راستای منویات مقام معظم رهبری گام های موثری را برداشته تا شاهد رشد و ارتقای سطح فرهنگ جامعه ایرانی اسلامی  باشیم.

 

 

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=34546

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 12در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۲
اشتراک در
اطلاع از
guest
12 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکتر شاهین فرمانفرمایی
دکتر شاهین فرمانفرمایی
فروردین ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۱:۳۸ ب٫ظ

بیماریهای روانی متعددی وچود دارد که فرد به هر روش ممکن ،متوسل به رفتارهای هنجار و یا ناهنجاری میشود تا توسط دیگران باصطلاح “دیده “شود ودر حقیقت در پشت این نقاب ،رفتاری ملتمسانه دارد و حامل این پیام به مردم است ” که من هم وجود دارم مرا ببینید”.
حال این روانپریشی گاهی مولد خفاش شب میشود که قصد قهرمان نمایی و مطرح شدن داشت وگاهی سبب رو آوردن به اعتیاد والکل میشود تا نوجوان به این شکل خودش را بزرگ مطرح کند وگاهی هم مثل این خانم(البته آقایان برهنه هم زیاد دیده ایم)
فرهنگ ما غنی تر از آنست که با این ناهنجاریها آسیب ببیند دلیل عدم ورود مردم هم ،بیمار دانستن این فرد است.پس ما هم فرهنگی عمل کنیم و با مطرح کردن این روانپریشان ناخود آگاه سبب بر آوردن خواسته انان نشویم .

حیدری
ادمین
فروردین ۲۸, ۱۳۹۳ ۱:۱۵ ق٫ظ

آقای دکتر موافقم!
احتمالاً مشکل روانی داشته!

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس
فروردین ۲۸, ۱۳۹۳ ۶:۱۹ ب٫ظ

اگر اینجور دیدگاهها در جامعه رواج پیدا کند !پس وای بحال ملت اسلامی که جمعی لائیک و غربگرا بررسی مشکلاتشان را بعهده دارند!!!

محمد جعفری
محمد جعفری
فروردین ۳۰, ۱۳۹۳ ۱۲:۲۰ ب٫ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
حقیقت این است که ما گم گذاشتیم و اگر کم نمی گذاشتیم اینگونه نمی شد؛

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس
فروردین ۳۰, ۱۳۹۳ ۱:۴۸ ب٫ظ

عزیز من این بدبخت مشکل روانی داشته احتمالاْ چرا سریع از هر چیزی برای کوبیدن مسوولین استفاده میکنید؟
بعدم خوب به هر حال این نتیجه ۸ سال ندیدن مردم هست

سارا
سارا
فروردین ۳۰, ۱۳۹۳ ۲:۴۱ ب٫ظ

شاید از طرفداران گروه فمن بوده.

ناشناس
ناشناس
فروردین ۳۱, ۱۳۹۳ ۴:۴۸ ب٫ظ

جامعه ای اگر رفاه زده شود وبا اندک فشار تحریم از گفتمان مقاومت عقب کشد وبه فرهنگ غربی دلبسنه باشد مانند انها تبدیل به حیوان میشود هر چند نامش شیعه باشد و این است نتیجه رای به روحانی انگلیس درس خوانده که باید دم کدخدا را ببیند در مقابل سیلیهای دندان شکن بخورد وهنوز هم دست از تفکر غلط خود برندارد.

SSS
SSS
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۳ ۱:۲۳ ب٫ظ

انقدر بهشت بهشت گفتید که اخر سر همه از اون ور جهنم می زنن بیرون با تشکر

سلام
سلام
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۳ ۱۲:۴۶ ب٫ظ

غیرت مردان گم شده -کم رنگ شده چون بیرون رنگارنگ می بینن دیگه زشتی ناموس خودشون به چشمشون نمی یاد بپا خیزید ای مردان با غیرت ایرانی این نسل بی هویت امروز و فردا را به جای خود بنشانید تا این قدر بدی و زشتی ترویج پیدا نکند .

قیمت سانترال پاناسونیک
قیمت سانترال پاناسونیک
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱۲:۱۶ ب٫ظ

ای بابا این کارا چیه

قیمت سانترال پاناسونیک
قیمت سانترال پاناسونیک
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱۲:۲۱ ب٫ظ

این کارا چیه آخه

12
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x