تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

پشت پرده شایعات مرگ مشکوک یک فرمانده مشهور! +عکس

  • کد خبر : 210898
  • 26 فروردین 1397 - 0:52

پیرامون مرگ خلیفه حفتر فرمانده کل ارتش موسوم به ارتش ملی لیبی شایعاتی وجود دارد که برای درمان در بیمارستانی در فرانسه بستری است.

انتشار خبر مرگ و زنده شدن یک فرمانده از دیروز تا امروز!به گزارش گروه وبگردی «کمال مهر»،کانال “پانوراما”ی لیبی شب جمعه خبر کوتاهی را منتشر و بنابر اعلام منبعی بدون نام از درگذشت خلیفه حفتر، فرمانده کل ارتش ملی لیبی خبر داد.

همچنین روزنامه الیوم السابع مصر به نقل از مصطفی بکری، نماینده پارلمان این کشور خبر درگذشت فرمانده کل ارتش ملی لیبی را منتشر کرد.

بکری که از نزدیکان پایگاه‌های تصمیم‌گیری در لیبی است، گفت، اخبار منتشره در پاریس تاکیدی بر درگذشت حفتر است، این در حالی است که بکری این خبر را پس از آن در توئیترش تکذیب کرد.

روزنامه الیوم السابع بار دیگر خبری را به نقل از منابع نزدیک به حفتر منتشر و در آن درگذشت وی را رد کرد، این روزنامه نام این منابع را فاش نکرد.

انتشار خبر مرگ و زنده شدن یک فرمانده از دیروز تا امروز!

روزنامه مذکور در ادامه نوشت، فرمانده کل ارتش ملی لیبی در سلامت است و از بحران رهایی یافته است.

خبرنگار آناتولی هم برای آگاهی از وضعیت سلامتی حفتر با بیمارستانی که وی در آن بستری است، تماس برقرار کرد، اما این بیمارستان افشای هرگونه اطلاعاتی در این زمینه را رد کرد.

روز چهارشنبه نیز شبکه فرانس ۲۴ اعلام کرد، خلیفه حفتر برای معالجه به فرانسه منتقل شده است.

از اوایل ماه آوریل تاکنون خلیفه حفتر در انظار عموم ظاهر نشده و آخرین‌ باری که وی دیده شده در یک فیلم بود که آزادسازی شهر درنه از کنترل نیروهای “مجلس شورای مجاهدان درنه” را اعلام کرد.

سرهنگ احمد مسماری، سخنگوی فرماندهی ارتش لیبی هم روز چهارشنبه صحت اخبار موجود پیرامون وضعیت سلامتی حفتر را رد کرد.

با وجود اینکه خلیفه حفتر با دولت توافق ملی لیبی مخالف است، اما وی فردی قوی در شرق لیبی و یکی از ضلع‌های معادله پیچیده این کشور و مذاکره کننده برجسته‌ای از نظر تعدادی از کشورهای خارجی است که برای تسریع در روند حل بحران لیبی تلاش می‌کنند.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=210898

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x