تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

پرونده جنایت در مدرسه ای در غرب تهران به سرعت بررسی می شود

  • کد خبر : 212860
  • 10 خرداد 1397 - 0:32
پرونده جنایت در مدرسه ای در غرب تهران به سرعت بررسی می شود

حجت الاسلام صادقی گفت: به دلیل جریحه دار شدن عواطف عمومی به پرونده اذیت و آزار دانش‌آموزان در یکی از مدارس تهران با سرعت بیشتری رسیدگی می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی«کمال مهر»؛حجت الاسلام صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه در حاشیه مراسم رونمایی از «سامانه ملی صبر» در پاسخ به سوالی درباره پرونده اذیت و آزار تعدادی از دانش آموزان در یکی از مدارس تهران و دستور رهبر انقلاب در روز گذشته گفت: بطور طبیعی هر یک از این گونه اقدامات شرم آور همه را آزرده می کند و بشدت آزرده ایم از اینکه در گوشه ای از یک کشور در یک مدرسه که محل تربیت است، کار خلاف تربیت واقع می شود.

وی افزود: این مساله بسیار تاسف بار است و طبیعتا وقتی شکایتی به قوه قضاییه برسد بلافاصله اقدام می کند؛ اما به دلیل جریحه دار شدن عواطف عمومی رهبر معظم انقلاب پیامی دادند و دستور دادند که به طور ویژه و با سرعت بیشتری به موضوع رسیدگی شود.

حجت الاسلام صادقی تصریح کرد: طبیعتا با سرعت بیشتری به این پرونده رسیدگی می شود؛ الان پرونده تشکیل شده و در دادسرا و در مرحله تحقیقات است و روز گذشته دادستان تهران اطلاعیه ای در این خصوص صادر کرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه به رغم دستور مقام قضایی در مسدودسازی تلگرام هچنان امکان دسترسی به این پیام رسان از طریق دو نرم افزار هاتگرام و تلگرام طلایی وجود دارد گفت: ملاحظاتی در خصوص دو موردی که اشاره کردید وجود دارد؛ اینها به تمام تلگرام دسترسی ندارند و کانال های نامناسب را به صورت فیلتر شده دارند. از این جهت دسترسی ها پالایش شده، اما معلوم نیست پایدار بماند.

معاون فرهنگی قوه قضاییه ادامه داد: به هر حال ما در دوره گذار هستیم و مردم به تدریج به یک پیامرسان کوچ می کنند. باید فرصت دهیم تا مردم بتوانند اطلاعاتشان را به سامانه های دیگر ببرند و به نظرم این فرصت، فرصت معقول و درستی است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=212860

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x