تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

پایان عمر خدمتی بازنشستگان و بیخیالی تنها مدیرکل بازنشسته آذربایجان‌غربی/ ۴۰ سال خدمت بی‌منت با خاطراتی از جنس دست‌بوسی

  • کد خبر : 217952
  • 28 آبان 1397 - 1:49

در حالی که روز گذشته طبق قانون آخرین روز خدمت برای مدیران بازنشسته بود، تنها مدیرکل بازنشسته در آذربایجان غربی با خیال راحت بر صندلی خود تکیه داده و در انتظار جشن ۴۰ سالگی خدمتش به سر می‌برد.

پایان عمر خدمتی بازنشستگان و بیخیالی تنها مدیرکل بازنشسته آذربایجان‌غربی/ ۴۰ سال خدمت بی‌منت با خاطراتی از جنس دست‌بوسی

به گزارش «کمال مهر» به نقل از اروم نیوز، روز شنبه ۲۶ آبان‌ماه بر اساس قانون منع بکارگیری بازنشستگان، آخرین روز خدمت مدیران بازنشسته بود و به این ترتیب باید تمام این مدیران از صندلی‌های مدیریتی دل کنده و ردای بازنشستگی را می‌پوشیدند.

تنها مدیری که در آذربایجان‌غربی شامل این قانون می‌شود و از همان ابتدای تصویب و ابلاغ قانون منع بکارگیری به عنوان یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های مشمول این قانون به حساب می‌آمد، «اسمعیل کریم‌زاده» مدیرکل جهاد کشاورزی استان بود که اکنون در آستانه ۴۰ سالگی خدمتش بوده و جزو کهنسال‌ترین مدیران کشور نیز به حساب می‌آید.

کریم‌زاده که در طول سال‌های اخیر و به ویژه در ۲ سال گذشته نشان داده که در بکارگیری قدرت مدیریتی خود برای حل و فصل مشکلات کشاورزان و جامعه هدف خود موفق نبوده و این وضعیت نامناسب کشاورزی چند بار هم از تریبون نماز جمعه مرکز استان به گوش رسیده، از سوی مدیران ارشد وزارتی نیز چندان بی حمایت نیست و به نوعی جزو نورچشمان وزارتخانه جهاد کشاورزی محسوب می‌شود.

سابقه تاریخی کوتاه مدت در مدیریت کریم‌زاده به خوبی گویای نحوه جلب توجه وزیر و مدیران وزارتی است، به نوعی که تنها در یک مورد آن اگر فیلم منتشر شده از دست‌بوسی وی از وزیر جهاد کشاورزی را مرور کنیم به خوبی نشان می‌دهد که یک مدیرکل با سابقه بالای ۳۷ سال چطور و با چه تمنایی به این کار اقدام می‌کند.

هرچند توجیهات بعدی این مدیرکل خسته نشان می‌داد که کارش برای تشکر از خدمت وزیر به کشاورزان بوده، اما آنچه طی ۲ سال بعد از آن تصاویر ناخوشایند دیده شده گویای واقعیات است و ناکامی وزارت و اداره کل در حل مشکلات کشاورزان و سیب‌کاران تنها گوشه کوچکی از این ناتوانی و عدم مدیریت مناسب است.

حال که زمان قانونی برای کناره‌گیری مدیران بازنشسته به اتمام رسیده و در آستانه سفر رئیس جمهور به آذربایجان‌غربی قرار گرفته‌ایم، باید دید که چه تصمیم و نیتی پشت عدم خداحافظی این مدیرکل و البته بی رغبتی استاندار و مدیران وزارتی برای وداع با وی نهفته است؟!

چه خوب می‌شد که آقای استاندار که شعار وی خوش خدمتی به مردم و مبارزه با فساد است، در آستانه حضور رئیس دولت نسبت به حل مشکل خدمت مدیرکل بازنشسته در سازمانی حساس و مرتبط با معیشت قشر آسیب پذیر کشاورز اقدام می‌کرد و سپس زمینه سازی برای استقبال از روحانی را آغاز می‌کرد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=217952

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x