تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

پاسخ مردم ایران به نایک: بدون تو هم بُردیم +تصاویر

  • کد خبر : 213847
  • 26 خرداد 1397 - 18:43

کاربران با انتقاد از اقدام سخیف شرکت نایک، اعلام کردند ملی‌پوشان کشورمان نیازی به کفش‌های نایک ندارند و بدون آن هم می‌توانند موفقیت کسب کنند.

نایک

به گزارش«کمال مهر»؛ جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال روسیه با حضور ۳۲ تیم ملی فوتبال از روز پنجشنبه با دیدار افتتاحیه بین دو تیم روسیه و عربستان سعودی در مسکو پایتخت روسیه آغاز شد. تیم ملی فوتبال کشورمان، در گروه ۲ این رقابت‌ها با تیم‌های ملی مراکش، اسپانیا و پرتغال هم‌گروه شده است.

کمتر از دو هفته پیش شرکت آمریکایی نایک اعلام کرد که بازیکنان تیم ملی ایران به دلیل تحریم‌های جدید آمریکا نمی توانند کفش های تولیدی این کمپانی را بپوشند. این اقدام سخیف شرکت نایک، انتقادات زیادی را از سوی مردم و نخبگان کشورمان و همچنین برخی از چهره‌های ورزشی جهان در پی داشت.

تیم ملی ایران شب گذشته در اولین دیدار خود به مصاف تیم ملی مراکش رفت و در این دیدار ملی پوشان کشورمان بازی را با نتیجه یک بر هیچ به نفع خود به پایان رساندند. به این ترتیب تیم ملی کشورمان اولین گام را در جام جهانی با قدرت برداشت و میزان توانایی خود را به همه نشان داد. پس از این پیروزی، کاربران فضای مجازی با انتشار پست‌هایی با انتقاد مجدد از اقدام سخیف شرکت نایک، اعلام کردند که ملی‌پوشان کشورمان نیازی به کفش‌های نایک ندارند و بدون آن هم می‌توانند موفقیت کسب کنند.

نایک

نایک

نایک

نایک

نایک

نایک

نایک

نایک

نایک

نایک

نایک

نایک

نایک

 

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=213847

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x