تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

واکنش جورجینا رودریگز به رسوایی جدید کریس رونالدو +عکس

  • کد خبر : 208998
  • 20 بهمن 1396 - 15:47

نامزد کریس رونالدو درباره حرف های جدیدی که درباره رابطه نامشروع رونالدو با دختر دیگری به گوش میرسد کاملا بی تفاوت است.جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو دوماه پیش نخستین فرزندش دختری به نام الانا مارتینا رابه دنیا آورد.

واکنش جورجینا رودریگز به رسوایی جدید کریس رونالدو +عکس

 

به گزارش «کمال مهر» جورجینا روز جمعه عکسی از دخترش الانا و همچنین دوقلوهای هفت ماهه رونالدو منتشر کرد در حالیکه خودش درکنار بچه ها نشسته بود. او نام این عکس را انتظارات در مقابل حقیقت توصیف کرده است.این مدل ۲۴ ساله که در

 

این عکس با چهره بدون آرایش دیده می شد و ۳٫۲ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد، بنظر میرسید از گذراندن اوقاتش با دختر کوچولوی خود و همچنین دوقلوهای نامزدش «ایوا و ماتیو» لذت می‌برد.

واکنش جورجینا رودریگز به رسوایی جدید کریس رونالدو +عکس

جورجینا رودریگز نامزد رونالدو درکنار دخترش آلانا و دوقلوها ماتیو و ایو

واکنش جورجینا رودریگز به رسوایی جدید کریس رونالدو +عکس

اسطوره پرتغالی تیم رئال مادرید علاوه بر آلانا که در ماه نوامبر بدنیا آمد، یک پسر هفت ساله به نام کریستیانو جونیور دارد ودر ماه ژوئن ۲۰۱۷ نیز اعلام کرد از طریق رحم اجاره ای صاحب دوقلوهایی به نام ایوا و ماتیو شده است.این عکس خانوادگی زیبا درست کمی پس از گرفتار شدن رونالدو در اتهامات دیگری مبنی بر پیامک های شبانه او به مدلی به نام ریان ساگدن منتشر شده است.

 

بر طبق ادعای یکی از منابع، ریان مدل ۳۱ساله دریک مهمانی در لندن با این فوتبالیست آشنا شد ولی کریس رونالدو پس از ترک تیم منچستر درسال ۲۰۰۹ مدام پیامک های مختلف برای او ارسال میکرد.

واکنش جورجینا رودریگز به رسوایی جدید کریس رونالدو +عکس

گفته می‌شود این مهاجم پرتغالی از هتل خود مدام پیام هایی به این مدل داده و از وی تقاضای می کرده که از طریق پیام رسان فیس بوک با او تماس بگیرد.ظاهراً این مدل در جواب پیامک و تقاضای های او نوشته من قرار است به دنبال نامزدم که اکنون سرکار است بروم و باهم برای صرف نوشیدنی بیرون برویم، فکر نکنم او صحبت کردن من و شما را در ساعت ۱۱ شب دوست داشته باشد.

واکنش جورجینا رودریگز به رسوایی جدید کریس رونالدو +عکس

عکس ریان ساگدن

ریان با اولیور میلور ۳۶ ساله نامزد است و گویا پس از این اتفاق هشدار به کنار کشیدن از این رابطه میکند. این منبع همچنین در ادامه میگوید ارتباط آن دو تنها دوستانه بود ولی گاهی عجیب بنظر می‌رسید. او بارها به کریس رونالدو اشاره می‌کرد که نامزد دارد ولی بنظر نمی‌رسید او به این موضوع توجه می‌کند.

 

در نهایت اولیور از این موضوع مطلع شد و پیامی محترمانه به رونالدو ارسال کرده و از می خواهد خودرا عقب بکشد. ازآن زمان رونالدو تمام مکالمات را پاک کرده است.این منبع داخلی همچنین می‌گوید ازآن به بعد ریان دیگر هیچ پیامی از این فوتبالیست دریافت نکرد واکنون از این سکوت «راضی» است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=208998

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x