تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

هر اقدامی در خصوص برجام برای اروپایی‌ها هزینه‌ دارد

  • کد خبر : 215938
  • 11 شهریور 1397 - 1:03

وزیر امور خارجه گفت: برجام دستاوردی بین‌المللی است و هر اقدامی در این خصوص برای اروپایی‌ها هزینه‌ ای در بر خواهد داشت.

هر اقدامی در خصوص برجام برای اروپایی‌ها هزینه‌ داردبه گزارش گروه سیاسی «کمال مهر»:، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه عصر امروز شنبه ۱۰ شهریورماه در حاشیه مراسم امضاء تفاهم‌نامه بین وزارت بهداشت و امور خارجه که در ساختمان مرکزی وزارت بهداشت برگزار شد، در جمع خبرنگاران، ‌اظهار کرد: گفت‌وگوهای دوره‌ای با کشورهای مختلف که پایبند برجام هستند دنبال می‌شود و یکی از این گفت‌وگوها با کشور انگلیس بین عراقچی و معاون وزیر خارجه این کشور  درحال انجام است.

وی ادامه داد: چند ماه پیش عراقچی گفت‌وگوهایی با معاون وزیر خارجه انگلیس در این کشور انجام داد و تا کنون هیچ اتفاق خاصی در این زمینه نیفتاده و امروز هم این گفت‌وگوها در خصوص مسائل منطقه بین‌الملل در ایران در حال انجام است.

ظریف اضافه کرد: کشورمان با اعضای باقی مانده در برجام یعنی ۱+۴ بر سر مهم‌ترین موضوعات مانند منابع مالی، بانکی و فروش نفت مذاکره می کنند و وزارت خارجه تعهد خود را در بیانه‌ای با حضور ۳ وزیر در اجلاس مشترک با آنها، اعلام کرده بود.

وی تأکید کرد: برجام یک دستاورد بین‌المللی است و هر اقدامی در این خصوص برای اروپایی‌ها هزینه‌ای در بر خواهد داشت.

وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه اروپایی‌ها باید اقدامات لازم را در حوزه برجام انجام دهند، افزود: آمریکا از دنیا می‌خواهد تا قانون شکنی کنند و به نظرم نیاز است که در مقابله این حرکت ظالمانه آمریکا ایستادگی کنند، در غیر این صورت باید هزینه‌های زیادی را بپردازد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=215938

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x