تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

نگرانی جهانی برای یک زن بحرینی +عکس

  • کد خبر : 203823
  • 19 مهر 1396 - 0:28

روان صنقور هم‌اکنون در زندان انفرادی به سر می‌برد. او ۲۲ سپتامبر سال گذشته در محل کارش به جرم فعالیت در شبکه‌های اجتماعی بازداشت شد!

آل خلیفه

به گزارش «کمال مهر» وضعیت سلامتی «روان صنقور» زنی که به صورت غیرقانونی در زندان‌های آل خلیفه اسیر شده، روز به روز بدتر می‌شود.

حساب کاربری «معتقلی البحرین» (زندانیان بحرین) در شبکه‌ اجتماعی توئیتر با هشدار نسبت به وضعیت سلامتی روان صنقور نوشت: «وضعیت سلامتی وی روز به روز بدتر می‌شود؛ اما اداره زندان‌های بحرین نسبت به این مضووع توجهی نمی‌کند. او در زندان شهرک عیسی در شمال شرقی بحرین اسیر است.»

روان صنقور هم‌اکنون در زندان انفرادی به سر می‌برد. او ۲۲ سپتامبر سال گذشته در محل کارش به جرم فعالیت در شبکه‌های اجتماعی بازداشت شد!

سازمان دیده‌بان حقوق بشر در بحرین در گزارشی اعلام کرد در مورد وی پرونده‌سازی شده است. بعد از سی روز بازداشت موقت در حالی که هیچ جرمی را مرتکب نشده بود، به اتهام ارتباط با خارج حکم زندان برای این زن ۴۸ ساله صادر شد.

پیش از این روان صنقور پرونده پزشکی برادرش را در اختیار سازمان جهانی صلیب سرخ قرار داده بود تا در زندان‌های آل خلیفه، به وضعیت جسمانی وی رسیدگی شود. همین موضوع به عنوان تنها مدرک «ارتباط با خارج» باعث صدور حکم زندان علیه این فعال شبکه‌های اجتماعی شد.

منبع:اعلام الحربی

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=203823

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x