تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

نمایندگان مجلس شهرداری کرج را نصحیت کنند/لزوم بررسی بازپس گیری مدارس فردیس

  • کد خبر : 183135
  • 06 اسفند 1395 - 18:50
نمایندگان مجلس شهرداری کرج را نصحیت کنند/لزوم بررسی بازپس گیری مدارس فردیس

امام جمعه شهرستان فردیس پرورش فرهنگ و تمدن جامعه را در گرو دانش اندوزی و تربیت اسلامی دانست و بیان کرد: تربیت اسلامی از وظایف معلمان است که رسالت سنگینی دارند.

22-13

به نقل از کمال مهر، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه، اظهار کرد: نمایندگان مردم فردیس در مجلس همچون گذشته پیگیر مطالبات مردم باشند

امام جمعه شهرستان فردیس پرورش فرهنگ و تمدن جامعه را در گرو دانش اندوزی و تربیت اسلامی دانست و بیان کرد: تربیت اسلامی از وظایف معلمان است که رسالت سنگینی دارند.

وی تعبیه فضای آموزشی در شهرک ها را برعهده شهرک سازان دانست و ادامه داد: ایجاد فضای آموزشی در شهرک ها مستلزم همکاری صاحبان سرمایه و خیرین است.

خطیب نماز جمعه شهرستان فردیس با اشاره به شهرک سازی که حدود ۴۰ سال پیش چند مدرسه در شهرک های این شهرستان بنا کرده بود، گفت: در حال حاضر شکایت شهرک ساز قدیمی حاکی از بازپس گیری ۸مورد مدرسه اهدایی در فردیس است.

ایمانی ضمن محکوم کردن این اقدام، ادامه داد: با توجه به کمبود سرانه فضای آموزشی در فردیس خواستار رسیدگی مسیولین و نمایندگان مجلس در این رابطه هستیم.

وی در بخش دیگری از خطبه های خود دستفروشان را یکی از مشکلات شهرستان برشمرد و افزود : شهرداری کرج در ماه پایانی سال اقدام به جمع اوری و ساماندهی دستفروشان کرده است.

ایمانی ضمن اشاره به این که با مستقل شدن شورا و شهرداری فردیس مدیریت همه جانبه ای بر این شهرستان حکم فرما می شود، عنوان کرد: نمایندگان مجلس شهرداری کرج را نصیحت کنند چرا که مدعی هستند این شهرستان، کرج را متضرر می کند.

وی در ادامه با بیان این که امید مردم نباید به نا امیدی ختم شود، تصریح کرد: با توجه به اعلام مقامات ارشد کشور و استان البرز در صورت عدم استقلال شهرستان پاسخگوی مردم شهرستان نخواهد بود.

خطیب نماز جمعه شهرستان فردیس در قسمت دیگری از سخنانش به لغو مراسم تشییع شهدای گمنام در شهرک وحدت اشاره کرد و گفت: این امر با کج سلیقه گی و تبلیغات نامناسب برخی از مردم و مسئولین محقق شد.

وی به مراسم یادبود بیش از ۷۰۰ شهید در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) تاکید کرد و افزود: امید داریم با مرتفع شدن مشکلات مردم شهرستان فردیس و شهرک وحدت بار دیگر افتخار میزبانی شهدای گمنام را داشته باشند

ایمانی در بخش پایانی خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان فردیس به برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین پرداخت و خاطر نشان کرد:سخنان رهبری نقشه راه نمایندگان ۸۰ کشور و سایر دنیا بود.

و در ادامه به جنایات آمریکا ،اسرائیل و کشور های عربی اشاره کرد و افزود: دشمنان هرگز نمی توانند در مقابل جبهه مقاومت عرض اندام داشته باشند.

انتهای پیام/ جواهری

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=183135

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x