تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

نجفی: لزومی نداشت مجلس رقص دختران نوجوان را ترک کنم

  • کد خبر : 209267
  • 17 اسفند 1396 - 1:32
نجفی: لزومی نداشت مجلس رقص دختران نوجوان را ترک کنم

شهردار تهران به انتقادات صورت گرفته در خصوص ترک نکردن جلسه‌ای که با رقص دختران نوجوان برگزار شد، پاسخ داد.

به گزارش گروه اجتماعی«کمال مهر»؛ محمد علی نجفی شهردار تهران امروز(چهارشنبه) در آئین گشایش بوستان نفس که در گلابدره‌ تهران با حضور خانواده‌های اهدا کنندگان‌ عضو برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران و با اشاره به حواشی صورت گرفته در مراسم روز گذشته برج میلاد که تعدادی از دختران نوجوان در حضور وی اقدام به رقاصی‌ کرده بودند، اظهار کرد: دلیلی نداشت که من مراسم را ترک کنم، زیرا این برنامه تنها بخشی از مراسم بود و بنده هم انتقاد خود را انجام دادم و از مسئولان برنامه گزارش خواستم و آن‌ها اعلام کردند این دختر بچه‌هایی که در آنجا برنامه اجرا کردند همگی زیر ۸ سال بودند، بنابراین از نظر شرعی هم اشکالی وجود ندارد.

نجفی با بیان اینکه بهتر بود این برنامه اجرا نمی‌شد، ادامه داد: بنده در پایان برنامه هنرمندان را تشویق کردم، نه افرادی که آن بخش از برنامه را به نمایش گذاشتند.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه آیا بهتر نبود برنامه را ترک می‌کردید، تاکید کرد: دلیلی نداشت که برنامه را ترک کنم، زیرا برنامه بزرگداشت روز زن و میلاد حضرت زهرا(س) بوده و بسیاری از کارمندان شهرداری تهران در آنجا حضور داشتند و من به احترام آن‌ها در این برنامه شرکت کردم.

شهردار تهران، خاطر نشان کرد:‌ برنامه به گونه‌ای بود که من بعد از برنامه هنری به آنجا برسم، اما چون برنامه با تاخیر شروع شده بود، من هنگام اجرای برنامه هنری هم در سالن بودم.

وی با بیان اینکه انتقاداتی به اجرای برنامه وارد است، افزود: من در عین حال که انتقاداتی به اجرای برنامه دارم و معتقدم بهتر بود این قسمت از برنامه حذف می‌شد، اما دلیلی برای ترک مراسم وجود نداشت.

نجفی در خصوص علت صدور ابلاغیه‌ای مبنی بر رعایت شئونات اسلامی در برنامه‌های شهرداری گفت: ما از گذشته هم این نکته را تاکید کرده بودیم و بار دیگر هم تاکید کردیم که در مناسبت‌های عید و شادی در عین حال باید به ارزش‌ها و شئون اخلاقی پایبند باشیم.

وی افزود: طبیعی است که بعد از اجرای آن برنامه با توجه به اینکه انتقاداتی مطرح شده بود، من مجددا تاکید کردم که در هر برنامه‌ای که شهرداری اجرا می‌کند، باید شئونات و ارزش‌های اسلامی رعایت شود.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: در این مورد خاص علاوه بر تذکری که داده شد از مسئولان برنامه درخواست کردم که گزارش مکتوب ارائه دهند و ما این گزارش را در اختیار مردم هم قرار خواهیم داد و همان طور که بنده گفتم انتقاداتی که وارد شده تا حدی درست است و بهتر بود این بخش از برنامه که از دختر بچه‌ها استفاده کردند، برگزار نمی‌شد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=209267

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x