تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

مینا باشاران کیست؟+ تصاویر

  • کد خبر : 209498
  • 21 اسفند 1396 - 1:23

منابع ترکیه‌ای اعلام کرده‌اند هواپیمایی که عصر امروز در جنوب غرب ایران در اطراف شهرکرد سقوط کرد، حامل «مینا باشاران» بوده است.

به گزارش گروه بین‌الملل«کمال مهر»،همزمان با اعلام هویت سرنشینان هواپیمایی که عصر امروز در جنوب غرب ایران در اطراف شهرکرد سقوط کرد، نام یکی از سرنشینان این هواپیما به دلیل شهرت خانوادگی‌اش در صدر اخبار رسانه‌های ترکیه قرار گرفته است.

مینا باشاران کیست؟

مینا باشاران، دختر حسین باشاران، سرمایه‌دار و تاجر معروف ترکیه‌ای و مالک شرکت هولدینگ باشاران یکی از ۱۱ سرنشین این هواپیمای تجاری کوچک بوده که هنگام بازگشت از شارجه در ایران سقوط کرد.

روزنامه دیلی صباح ترکیه نوشته است مینا باشاران به همراه ۷ دوست خود برای جشن فارغ‌التحصیلی‌اش به امارات رفته بود که موقع بازگشت از این سفر هواپیمای آنها به دلیل بدی آب و هوا دچار سانحه می‌شود.

پدر او، حسین باشاران، ۶۰ ساله، مالک شرکت هولدینگ معروف باشاران است که در حوزه‌های مختلفی از جمله حمل و نقل، گردشگری، ساخت و ساز، هوانوردی و بانکداری به فعالیت و سرمایه‌گذاری می‌پردازد.

مینا باشاران کیست؟
حسین باشاران مالک شرکت هولیدنگ باشاران ترکیه

هواپیمای حامل مینا باشاران نیز متعلق به همین شرکت بوده است.

به نوشته دیلی صباح، مینا باشاران در حالی به همراه تمام دوستان خود و ۳ خدمه هواپیما در این حادثه جان خود را از دست داد که قرار بود پایان ماه جاری میلادی مراسم ازدواج خود را برگزار کند.

مینا باشاران کیست؟+ تصاویر
مینا باشاران در کنار پدرش حسین باشاران

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=209498

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x