تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
0

منتقد حاشیه‌ساز علی مطهری طرفدار کدام جناح سیاسی است؟

  • کد خبر : 215969
  • 11 شهریور 1397 - 1:28

جوانی که انتقادات تندش از علی مطهری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در گلپایگان حاشیه‌ساز شده است، طرفدار کدام جناح سیاسی است؟

به گزارش «کمال مهر»؛ علی مطهری نماینده مردم تهران و نائب رئیس مجلس شورای اسلامی که دو روز پیش به استان اصفهان سفر کرده بود، در مراسمی به مناسبت عید سعید غدیر شرکت کرد.

وی در این مراسم در خصوص عید سعید غدیر و فضائل آن سخنرانی کرد. موضوع انتخابی سخنرانی توسط مطهری، انتقاد یکی از افراد حاضر در مراسم را در پی داشت. این فرد معتقد بود که مطهری به عنوان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی نباید درباره عید غدیر صحبت کند بلکه باید به مشکلات اقتصادی مردم بپردازد.

این فرد پس از پایان مراسم، انتقادات خود را با الفاظی تند به علی مطهری مطرح کرد. مطهری نیز با لحنی تند پاسخ وی را داد. همچنین یک روحانی حاضر در جلسه به شدت با فرد منتقد برخورد کرد و خطاب به او گفت “شما رو می‌کنم تو گونی” و به همراهان خود گفت از وی عکس بگیرند.

 


پس از انتشار ویدئوی این درگیری، بسیاری علی مطهری را مورد انتقاد قرار دادند که چرا با یک منتقد، این چنین تند برخورد می‌کند. جریان‌های سیاسی نزدیک به نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در توجیه رفتار مطهری، ابراز می‌کنند که این اتفاق با برنامه‌ریزی قبلی صورت گرفته و فرد منتقد با اهداف سیاسی دست به این اقدام زده و نگران مشکلات معیشتی نبوده است.

احمد زین‌الدینی (فرد منتقد) پس از این اتفاق در صفحه اینستاگرامی خود ویدئویی منتشر کرد و در خصوص درگیری با علی مطهری توضیحاتی داد. این پست و پست‌های قبلی منتشر شده در صفحه مذکور نشان می‌دهد که این صفحه متعلق به احمد زین‌الدینی (فرد منتقد) است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که احمد زین‌الدینی (فرد منتقد) دارای عقاید اصلاح‌طلبانه بوده و در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته، به حسن روحانی -نامزد اصلاح‌طلبان- رأی داده است.

یارو

وی همچنین در انتخابات شورای شهر گلپایگان از نامزد این جناح حمایت کرده و در صفحه اینستاگرام خود به طور مداوم برای علی بختیار نماینده اصلاح‌طلب گلپایگان در مجلس تبلیغ کرده است.

یارو

یارو

یارو

یارو

زین‌الدینی همچنین قبل از ورود علی مطهری به گلپایگان، در صفحه اینستاگرام خود برای مراسم سخنرانی نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تبلیغ کرده بود.

یارو

موارد ذکر شده نشان می‌دهد که احمد زین‌الدینی (فرد منتقد) بنا بر عقاید سیاسی خود، با علی مطهری و جریان سیاسی‌ای که وی به آن منتسب است، دشمنی ندارد و حرف‌های تند او صرفاً انتقاد بوده و وی فقط به مشکلات معیشتی که این روزها مردم گریبانگیر آن هستند، انتقاد دارد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=215969

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x