تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

مرد عاشق «زباله ها» در مهرشهر دستگیر شد +تصاویر

  • کد خبر : 33926
  • 25 فروردین 1393 - 9:55
مرد عاشق «زباله ها» در مهرشهر دستگیر شد  +تصاویر

همسایه ها از مردی به سخن به میان آوردند که ۲ سال است آشغال های محله را زودتر از ماموران شهرداری جمع می کند!

به گزارش «کمال مهر»؛ اینجا مهرشهر فاز۴ خیابان۴۰۲ شرقی است، منزل مسکونی که توسط مردی ۴۵ سال تبدیل به زباله دانی محله شده است!

همسایه ها از مردی به سخن به میان آوردند که ۲ سال است آشغال های محله را زودتر از ماموران شهرداری جمع می کند!

زمانی که برای تهیه گزارش به مکان مذکور رسیدیم از قضا مامورین نیروی انتظامی در محل حاضر بودند و با شکایت همسایه ها  این فرد که در میان زباله ها زندگی میکرد، دستگیر و به کلانتری انتقال داده شده بود، و مامورین شهرداری نیز در حال پاکسازی محل بودند.

همسایه در خصوص وضعیت زندگی این فرد گفتند: مادر پیر خود را از منزل بیرون انداخته بود و مادرش با برادر دیگرش زندگی می کند دوسال گذشته هم ما به مراجع قضایی شکایتی مبنی بر آلودگی بالای این منزل تنظیم کردیم و ۶ ماه به زندان محکوم شد ، منزل را هم شهرداری پاک سازی کرد ولی بعداز اتمام محکومیتش دوباره ماجرا تکرار شد.

علت جمع آوری زباله ها توسط این فرد معلوم نیست به گفته همسایه ها زمانی که علت کارش را سوال می کردند تهدید می شدند و یا پاسخی دریافت نمی کردند .

مامورین نیروی انتظامی در حیاط این منزل یک دستگاه خودروی سواری و یک موتور کشف و ضبط کردند و  برخی از وسایل همسایه ها که در دوساله گذشته مفقود شده بود در این محل کشف شد؛ و پرونده این شخص برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی استان البرز ارجاع داده شد.

انتهای پیام/.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=33926

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
یک پزشک
یک پزشک
فروردین ۲۵, ۱۳۹۳ ۶:۰۷ ب٫ظ

این بنده خدا یک بیماری روانی داره بنام اختلال وسواس اجباری که باید تو مرکز روانپزشکی بستری بشه و مدتی رو دارو درمانی بشه تا بتونه بعدا خودش دارو مصرف کنه.اگر شما دسترسی دارید کمک کنید تا این فرد بدستور دادگاه تو بیمارستان بستری بشه نه زندان .چون باز هم تکرار خواهد کرد.اینهم یک جور کار خیر و خداپسندانس از طرف شما

2
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x