تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

ماجرای جسد سوخته در حمام

  • کد خبر : 215991
  • 11 شهریور 1397 - 1:43

ماجرای این جنایت هولناک زمانی لو رفت که شهروندان در تماس با پلیس از وجود جسد سوخته ای در یک منزل مخروبه در مهرگان ۵۸ خبر دادند.

صحنه جرم

به گزارش «کمال مهر»، کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی در جست و جوی هویت جوانی که جسد وی در حمام منزل مسکونی در شهرک مهرگان مشهد به آتش کشیده شده است به دانه های تسبیحی رسیدند که روی گردن مقتول باقی مانده بود!  ماجرای این جنایت هولناک زمانی لو رفت که شهروندان در تماس با پلیس از وجود جسد سوخته ای در یک منزل مخروبه در مهرگان ۵۸ خبر دادند. در پی دریافت این خبر بلافاصله نیروهای انتظامی مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند و بدین ترتیب با حضور قاضی کاظم میرزایی در محل کشف جسد، تحقیقات گسترده قضایی در این باره آغاز شد.

بیشتر بخوانید:

معمای مرموز قتل مرد جوشکار در هاله ای از ابهام

قتل در نمایندگی خودرو به خاطر تاخیر در تحویل

قاضی با تجربه ویژه قتل عمد که در جست و جوی یافتن سرنخی از این ماجرا بود ناگهان به آثار کشیده شدن شیئی سنگین روی خاک های اطراف جسد، خیره شد که رد این خط عریض به منزلی در همان نزدیکی می رسید ولی هیچ کس در آن منزل حضور نداشت و در آن نیز از بیرون قفل بود.

به همین دلیل قاضی میرزایی دستور باز کردن قفل و ورود کارآگاهان اداره جنایی به منزل مذکور را صادر کرد. دقایقی بعد کارآگاهان با ورود به این منزل با صحنه عجیبی روبه رو شدند. خراشیدگی زیاد روی دیوارها و جمع شدن قالی خون آلود، حکایت از آن داشت که جنایت هولناکی در این مکان رخ داده است. وقتی جست و جوها به حمام منزل رسید صحنه حادثه دلخراش تر شد چرا که عامل یا عاملان جنایت، جسد مرد جوان را در حمام به آتش کشیده بودند اما وضعیت به هم ریختگی منزل و خون هایی که در اطراف وجود داشت بیانگر آن بود که مرد مذکور ابتدا با ضربات چاقو مجروح شده است این در حالی بود که آثار دفاعی نیز روی جسد خودنمایی می کرد. تحقیقات میدانی قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی وانقلاب مشهد نشان می داد که مقتول در منزل مسکونی به قتل رسیده و عامل یا عاملان جنایت پس از سوزاندن جسد در حمام، آن را به زمین مخروبه انتقال داده اند.

همچنین ادامه بررسی ها درباره هویت جسد به جایی رسید که برخی از اهالی محل او را دارای موهای بلند و به اصطلاح «دم اسبی» معرفی می کردند که همواره تسبیحی به گردنش می آویخت ولی هنوز هویت واقعی و مشخصات کامل مقتول که بنا به گفته پزشکان بین ۳۰ تا ۳۵ ساله و لاغر اندام بود در پرده ای از ابهام قرار دارد.

قاضی ویژه قتل عمد از شهروندان خواست چنان چه اطلاعاتی درباره هویت مقتول با مشخصات مذکور را دارند با شماره تلفن های ۲۱۸۲۵۱۸۹ یا ۲۱۸۲۵۱۰۰ پلیس آگاهی خراسان رضوی تماس بگیرند.

منبع: روزنامه خراسان
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=215991

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x