تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

لبخند تأثیرگذار فرزند شش ماهه شهید مدافع حرم بر تصویر پدر +عکس

  • کد خبر : 211117
  • 30 فروردین 1397 - 1:20
لبخند تأثیرگذار فرزند شش ماهه شهید مدافع حرم بر تصویر پدر +عکس

فرزند شش ماهه شهید محمدمهدی لطفی از شهدای مدافع حرم، پس از دیدن تصویر پدر واکنش جالبی از خود نشان داد.

شهید مهدی لطفیبه گزارش «کمال مهر»؛ بامداد ۲۰ فروردین رژیم صهیونیستی با چندین فروند موشک به فرودگاه نظامی تیفور در حمص سوریه حمله کرد که سامانه‌های ضدهوایی ارتش سوریه، هشت فروند از آن موشک‌ها را سرنگون کردند.

در این حمله موشکی، چهار مدافعان حرم ایرانی به نام‌های محمدمهدی لطفی نیاسر اعزامی از قم، سید عمار موسوی اعزامی از اهواز، اکبر زوار جنتی و مهدی دهقان از تبریز به شهادت رسیدند. در این حمله موشکی همچنین  تعدادی از شهروندان سوری نیز شهید و زخمی شدند.

شهید مدافع حرم «محمدمهدی لطفی‌نیاسر» یکی از چهار شهید ایرانی در حمله به حمص، از دلاوران رشید نیروی هوافضای سپاه پاسداران بود که در سن ۳۶ سالگی در راه دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب(س) و تأمین امنیت جمهوری اسلامی ایران جان خود را نثار کرد و به مقام رفیع شهادت رسید.

شیخ نعمت‌الله لطفی پدر شهید محمدمهدی لطفی از مدرسین حوزه علمیه قم و از روحانیون انقلابی که برای وداع آخر با فرزند شهیدش در معراج‌الشهدای تهران حاضر شده بود، به دو آرزوی فرزند خود اشاره کرد و گفت: «یکی از آرزوهای شهید این بود که اگر کسی را می‌کشد از صهیونیست‌ها باشد و اگر به شهادت می‌رسد به دست صهیونیست‌ها باشد.» شهید لطفی به آرزوی خود رسید و در نهایت توسط رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی به شهادت رسید.

شهید لطفی دارای سه فرزند به نام‌های فاطمه ۹ ساله، زهرا ۴ ساله و محمد ۶ ماهه بود. شاید بتوان گفت زخم خوردگان واقعی این جنگ فرزندان و جگرگوشگان این شهدا هستند که از مهر پدری محروم شده و  باید درد روزهای نبود پدر را تحمل کنند. سایه‌ای که برای همیشه از سرشان کم شده و تنها خدا می‌داند چقدر باید صبور و مقاوم بار بیایند تا بتوانند با این رنج بزرگ کنار بیایند. همه اینها حاکی از دِین بزرگی است که این شهدا و خانواده‌های آنها برای تامین امنیت و آرامش ما بر دوش‌مان  نهاده‌اند. فرزندان آنها از نعمت پدر محروم شدند تا آرامش و شادی هیچ کودک و نوجوان ایرانی برهم نخورد.

تصویری از محمد فرزند کوچک شهید لطفی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن این کودک شش ماهه با دیدن عکس پدر لبخند می‌زند. صحنه‌ای بسیار تأثیرگذار و دردناک که  تماشای آن باز هم یادمان می‌آورد که چقدر به این شهدا و فرزندانشان مدیون هستیم.

شهید مهدی لطفی

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=211117

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x