تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

فوت نوجوان ۱۵ ساله محمدشهری بر اثر انفجار مواد محترقه/ ۲۰۰ البرزی در حوادث چهارشنبه سوری مصدوم شدند

  • کد خبر : 209573
  • 24 اسفند 1396 - 1:27
فوت نوجوان ۱۵ ساله محمدشهری بر اثر انفجار مواد محترقه/ ۲۰۰ البرزی در حوادث چهارشنبه سوری مصدوم شدند

چهارشنبه سوری در استان البرز با فوت یک نوجوان ۱۵ ساله و مصدومیت ۲۰۰ مرد و زن به کام برخی از خانواده های ایران کوچک تلخ شد.

 

به گزارش «کمال مهر»; همزمان با سراسر کشور جشن چهارشنبه سوری در جای جای استان البرز برگزار شد اما متاسفانه کوچکترین استان کشور از حوادث ناشی از بی احتیاطی عده ای از هنجارشکنان بی نصیب نماند.   یک نوجوان پسر ۱۵ ساله محمدشهری درحال دویدن بود که پس از زمین خوردن به دلیل داشتن مواد منفجره در جیب دچار سوختگی شدید شد و متاسفانه پس از انتقال به بیمارستان به دلیل ایست قلبی و سوختگی شدید درگذشت.

درحالیکه عصر امروز سه شنبه آمار مصدومین توسط مهدی مهرور مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز ۱۷ نفر اعلام شد که ۱۵ نفر آنها مرد و ۲ نفر زن بودند تعداد مصدومین با شادی و حضور مردم در کوچه ها و معابر افزایش یافت.  ۴۵ مصدوم آخرین آماری بود که ساعتی پیش مدیریت بحران استانداری البرز اعلام کرد که از این تعداد ۸ مصدوم خانم و ۳۷ نفر مرد بودند اما بر اساس آمار بعدی ۵۷ نفر در البرز مصدوم شدند که ۹ نفر آنها خانم هستند.

و اما بر  اساس آخرین آمار اعلام شده توسط صدا و سیمای البرز مصدومان چهارشنبه آخر سال تا این لحظه ۹۲ نفر شامل ۸۰ مرد و ۱۲ زن می باشند.   دقایقی پیش آخرین آمار مجروحان چهارشنبه آخر سال در البرز ۱۱۰ مصدوم اعلام شد که ۹۲ نفر آنها مرد و ۱۸ نفر آنها زن بودند.

بر اساس اخرین آمار اعلام شده در چهارشنبه سوری امسال   بیش از ۱۵۰۰ مورد تماس با اورژانس برقرار شد که در نهایت ۱۲۷ مصدوم اعم از ۱۰۶ مرد و ۲۱ زن برجای گذاشت و یک نفر از آنان دچار قطعی انگشت شد اما در ادامه آمارها افزایش یافت و به ۱۴۳ مصدوم شامل ۱۱۶ مرد و ۲۷ زن رسید اما آمار نهایی ۲۰۰ مصدوم شامل ۴۵ خانم و ۱۵۵ آقا اعلام شد.

همچنین علاوه بر آماده باش دستگاه های امدادی و اجرایی سرهنگ صفایی رئیس پلیس آگاهی استان البرز تاکید کرد که با کشف مواد محترقه از مغازه های البرز این واحد تا پایان نوروز پلمب خواهند شد و بر اساس اعلام نیروی انتظامی هنجار شکنان چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات با محدودیت هایی مواجه می شوند.

 

 

 

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=209573

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x