تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

فرمانده عملیات ویژه سپاه روی آنتن یکی از شبکه های وهابی! +فیلم

  • کد خبر : 208373
  • 26 دی 1396 - 14:01

یکی از شبکه‌های وهابی در مورد آشوبهای ایران با فردی مصاحبه می‌کند که مدعی شده آن شخص فرمانده عملیات ویژه سپاه در استان فارس است.

فرمانده عملیات ویژه سپاه روی آنتن یکی از شبکه های وهابی +فیلمبه گزارش «کمال مهر»؛ درآشوب‌ها و اغتشاشاتی که حدود دو هفته‌ی پیش در برخی شهرهای کشور رخ داد، دشمن با استفاده از رسانه‌های خود از جمله تلگرام و شبکه‌های ماهواره‌ای تمام سعی خود را کرد تا در تنور این آشوب‌ها بدمد و آن را شعله‌ورتر کند.

این رسانه‌ها با وقاحت تمام تصاویری از آتش زدن عکس شهدا توسط اغتشاش‌گران منتشر می‌کردند و به آنها آموزش ساخت بمب‌های دستی را می‌دادند تا با نیروهای امنیتی درگیر شوند و کشور را به هرج و مرج بکشند.

در میان این تلاش‌های گسترده، موارد بسیار زیادی دیده می‌شود از دروغ‌های مضحک آن‌ها در خصوص این آشوب‌ها که به منظور تخریب چهره‌ی نظام اسلامی در ذهن مردم مطرح می‌کردند، مانند سقوط شهر ایذه و بازپس‌گیری آن توسط سپاه از راه دریا که در یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای بیان شد.

در ادامه یکی دیگر از ادعاهای مضحک یک شبکه وهابی در خصوص آشوب‌های اخیر را مشاهده می‌کنید که در آن فردی را به عنوان فرمانده عملیات ویژه سپاه در استان فارس معرفی می‌کند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=208373

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x