تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

عصبانیت از صدا و سیما قابل درک است +تصویر

  • کد خبر : 218422
  • 11 آذر 1397 - 0:19
عصبانیت از صدا و سیما قابل درک است +تصویر

مهدی محمدی تحلیلگر مسائل سیاسی با انتشار پستی در توییتر دلیل عصبانیت و هجمه برخی از گروه‌ها نسبت به صدا و سیما را فاش کرد.

عصبانیت از صدا و سیما قابل درک است +تصویربه گزارش«کمال مهر»، چند سالی است که برخی از مخاطبان، جریان های انحرافی  و دسته‌ای از منتقدان نظام جمهوری اسلامی ایران سازمان  صدا و سیما را هدف گرفته‌اند. آنان با بیان اینکه صدا و سیما بدون درنظر گرفتن گروه های مختلف تنها براساس سلایق مدیران خود برنامه ها را تهیه می‌کند و به مخاطبان ارائه می‌دهد.

در حال حاضر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به عنوان تنها متولی قانونی پخش و انتشار برنامه های صوتی و تصویری در کشور تلاش کرده است تا با بی‌طرفی خود نقش اطلاع رسانی و خبررسانی برای مخاطب را تمام و کمال اجرا کند. این سازمان با استقرار کارمندان خود در خارج از مرزهای ملی در تلاش است اخبار را توسط منابع دست اول برای مخاطب منتشر نماید و همراه با آن با تولید برنامه هایی به زبان های زنده دنیا در تلاش است تا برای مخاطبان خارجی هم برنامه تولید کند. به با این حال بارها از سوی گروه های مختلف مورد هجمه قرار گرفته است.

امروز مهدی محمدی تحلیلگر مسائل سیاسی و بین المللی با انتشار پستی در حساب توییتری خود با اشاره به این توطئه و هجمه از طرف برخی از گروه ها، انتقاداین گروه‌ها از کارکرد معاونت سیاسی صدا و سیما را قابل درک دانست.

محمد مهدی در توئیتر نوشت: حمله سازمان یافته به معاونت سیاسی #صداوسیما نشان می دهد این معاونت و مدیران آن سد مستحکمی در مقابل هجمه و توطئه علیه منافع کشورند. عصبانیت ها را باید درک کرد.

عصبانیت از صدا و سیما قابل درک است +تصویر

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=218422

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x