تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

عدم موفقیت در ابعاد فرهنگی و اقتصادی محصول لابی‌گری در مجلس و کم‌کاری دولت

  • کد خبر : 30636
  • 01 فروردین 1393 - 10:49
عدم موفقیت در ابعاد فرهنگی و اقتصادی محصول لابی‌گری در مجلس و کم‌کاری دولت

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: مجلس و دولت هشدار رهبری را جدید بگیرند، چرا که بخش عمده‌ای از مشکلات اقتصادی و فرهنگی محصول برخی لابی‌گری‌ها در مجلس و کم‌کاری در دولت است.

حجت‌الاسلام سیدعلی‌محمد بزرگواری   با تبریک سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و فرهنگ جهادی اظهار کرد: مقام معظم رهبری بهتر از همه مشکلات کشور را می‌دانند و برای این مشکلات نسخه خاص خود را دارند.

وی با قدردانی از رهبری معظم انقلاب به دلیل بیان مشکلات اصلی کشور در همین ابتدای سال، ابراز داشت: امروز همه در دولت و مجلس با این فرمایش رهبری بهانه‌بر شدیم.

این نماینده مردم در مجلس به بحث فرهنگ و مشکلات این حوزه اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در طول یک ماه اخیر دو بار نسبت به مشکلات فرهنگی کشور تذکر و هشدار داده‌اند و اکنون با فرمان نوروزی جدید حجت را بر همه از نمایندگان تا مسئولان کشوری تمام کردند.

بزرگواری تصریح کرد: من این مشکلات را زاییده کم‌کاری دولت و مجلس می‌دانم و معتقدم که هر دو قوه به وظایف خود در ابعاد مختلف به خصوص در قضیه فرهنگ به درستی عمل نکردند.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و چرام و لنده در مجلس گفت: در مجلس هم لابی‌گری‌ها تاکنون اجازه نداده به وظایف قانونی و ملی خود در ابعاد مختلف اقتصادی و فرهنگی عمل کنیم که من بخش عمده‌ای از آن را محصول کمک‌کاری هیئت رئیسه می‌دانم.

بزرگواری افزود: باید در دو سال باقی مانده از عمر مجلس اقدامی اساسی برای رفع مشکلات حوزه‌های مختلف از جمله در ابعاد فرهنگی شود که به همین منظور لازم است ملاحظات را کنار بگذاریم.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=30636

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x