تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

عاقبت بریز و بپاش‌های پیرمرد آلمانی برای استقلال

  • کد خبر : 207384
  • 28 آبان 1396 - 8:31

وینفرد شفر سرمربی استقلال با برگزاری اردوی کیش چیزی حدود صد میلیون تومان روی دست آبی‌ها خرج به جای گذاشت.

ساعت 20 روز شنبه//عاقبت بریز و بپاش های پیرمرد آلمانی برای استقلالبه گزارش  گروه ورزشی«کمال مهر»؛ تیم فوتبال استقلال با نظر شفر وینفرد سرمربی آلمانی در حالی پنج شنبه هفته گذشته برای برپایی اردویی چند روزه راهی کیش شد که در این میان شفر آلمانی در نظر داشت در این اردو بازیکنان را بیشتر مورد ارزیابی قرار دهد.

سرمربی‌ای که پس از بدو ورود به استقلال با ضعف‌های متفاوت در تیم مواجه شد و به همین منظور این مربی تمام اهدافش بر این بود تا با نزدیک‌تر شدن به بازیکنان آن‌ها را در شرایط خوبی برای رقابت‌ها قرار دهد.

بدون شک وینفرد شفر پس از نظم و انضباطی که در دستور کارش قرار داد تمام هدفش بر این است که تا بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی در شرایط مطلوبی قرار دهد.

برگزاری این اردو در کیش به نظر باعث شده تا شفر به هدفش برسد، اما در ادامه راه باید دید بازیکنان با حضور شفر در کادرفنی و این اردو دچار تغییرات اساسی شده اند یا خیر چرا که باید آن‌ها در این مدت با امکانات مختلف دست کم بهتر از دوران حضور منصوریان در کادرفنی نتیجه بگیرند.

با وجود این برگزاری اردوی کیش برای استقلالی‌ها چیزی حدود ۱۰۰ میلیون تومان آب خورده است که باید دید واقعا شفر در این اردو توانسته روی بازیکنان خود به خوبی کار کند یا نه. همچنین از طرفی اضافه شدن مربیانی که بدون شک بدون هزینه هم نیست  و تمامی این موارد هم طبق خواسته شفر انجام می‌شود باید دید چه سودی برای بازیکنان و جایگاه استقلال در جدول دارد.

آن چیزی که شفر در ابتدای فصل عنوان کرده بود این است که قصد دارد استقلال را به جایگاه اصلی برساند و درست است رساندن این تیم به جایگاه بالا نیاز به امکانات بسیار دارد، اما شفر آلمانی هم باید در نظر بگیرد باشگاه بزرگی همچون استقلال زیاد نمی‌تواند برای ریخت و پاش‌های گوناگون و آوردن سوغات از جاماییکا و چک بریز و بپاش داشته باشد چرا که این باشگاه تا دلتان بخواهد بدهی پشت بدهی دارد که هر روز نامه‌های شکایتی بازیکنان سابق به فیفا ارسال می‌شود.

شفر از این پس باید شرایطی را برای بازیکنان فراهم کند تا آن‌ها در همین تهران و در تمرینات بتوانند از لحاظ روحی و روانی خوب شوند نه در اردویی که حدود ۱۰۰ میلیون خرج روی دست مدیران گذاشته است و از طرفی هم مربی‌ای را شفر به تیم اضافه کرده که هیچ کدام از اعضایکمیته فنی و برخی از اعضای هیئت مدیره نیز در جریان نبودند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=207384

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x