تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

طرح ترور محمد بن سلمان فاش شد!

  • کد خبر : 199152
  • 04 شهریور 1396 - 16:14
طرح ترور محمد بن سلمان فاش شد!

وبلاگ‌نویس مشهور سعودی در تازه‌ترین افشاگری‌های خود علیه آل‌سعود از تغییر محل بازداشت خانگی ولیعهد برکنار شده عربستان و صحت کامل خبر ترور محمد بن سلمان خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل «کمال مهر» به نقل از پایگاه خبری العهد،مجتهد، وبلاگ‌نویس مشهور سعودی، در تازه‌ترین افشاگری‌های خود علیه آل‌سعود، از تغییر محل بازداشت خانگی ولیعهد برکنار شده عربستان، بازداشت افسران نزدیک به وی و صحت برخی گزارش‌ها درباره تلاش یک شاهزاده سعودی برای ترور محمد بن سلمان خبر داد.

مجتهد به نقل از حساب کاربری «میزان» در شبکه اجتماعی توئیتر، که به مخالفت با آل سعود معروف است، فاش کرد: «محمد بن نایف، ولیعهد برکنار شده عربستان، چند روز پیش به محل دیگری برای نگهداری منتقل شده است. همچنین محمد بن سلمان، ولیعهد کنونی عربستان، موج جدیدی از بازداشت افسران نزدیک به بن نایف را آغاز کرده است.»

«میزان» نوشت: «سعود بن نایف، متعب بن عبدالله، محمد بن فهد و مقرن بن عبدالعزیز از جمله شاهزادگانی بودند که چندی پیش موفق شدند به زور وارد محل بازداشت خانگی بن نایف شوند و با او دیدار کنند.»

حساب کاربری «میزان» که مجتهد در صفحه شخصی خود توئیت‌های آن را بازنشر می‌کند، از رسوایی دیگری خبر داد که حاکی از تلاش برای ترور محمد بن سلمان است.

«میزان» نوشت خبر شلیک به محمد بن سلمان، که اخیرا در برخی شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، کاملا صحت دارد و شاهزاده ترکی بن مقرن، دقیقا در هشتم شوال، این اقدام را انجام داده و دست چپ وی نیز به طور سطحی زخمی شده است.

«میزان» تاکید کرد، شاهزاده ترکی بن مقرن در لحظه شلیک به بن سلمان بازداشت و از آن زمان تاکنون ناپدید شده است و حتی پدرش هم اطلاعی از او ندارد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=199152

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x