تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

طارمی در لیست اخراجی‌های الغرافه

  • کد خبر : 218489
  • 12 آذر 1397 - 14:10

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال قطر خواهان کنار گذاشته‌شدن مهدی طارمی، ملی‌پوش ایرانی از تیم الغرافه شد.

الغرافه - مهدی طارمی

به گزارش «کمال مهر»، عادل خمیس پس از شکست تحقیرآمیز شب گذشته (یکشنبه) تیم الغرافهبرابر السد در هفته چهاردهم لیگ ستارگان قطر با نتیجه ۸ بر یک به روزنامه الوطن گفت: شکست سنگین و تاریخی بود. هر چند السد دارای تفاوت‌های بسیاری با الغرافه است اما الغرافه هم دارای تاریخ درخشان و نام بزرگی دارد.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال قطر و باشگاه الغرافه سپس با حمایت از کریستین ژورکوف، سرمربی فرانسوی جهت ادامه کارش در این تیم گفت: ثبات تیمی الغرافه مهم است و بر خلاف نظر هواداران که خواهان اخراج ژورکوف هستند معتقدم باید کارش را ادامه دهد. مدیران باشگاه الغرافه باید در نقل‌وانتقالات زمستانی بازیکنان جدیدی را جذب کنند.

عادل خمیس در واکنش به این پرسش که کدام بازیکن خارجی الغرافه باید اخراج شود اظهار داشت: وسلی اسنایدر با وجود سن بالای خود سطح فنی خوبی در بازی‌های اخیر به نمایش گذاشت. او اثبات کرد می‌تواند کاری برای الغرافه انجام دهد. ولادیمیر ویس یک روز خوب است و روز دیگر خوب نیست اما در هر حال می‌تواند بازیکن موثری برای الغرافه باشد. آمادو در خط دفاعی با وجود تلاش زیاد در اندازه الغرافه نیست و بازیکن بهتری می‌تواند جایگزین او شود. من از سطح فنی مهدی طارمی، مهاجم ایرانی متعجب هستم. او عملکرد قانع‌کننده‌ای در طول نیم‌فصل نخست لیگ ستارگان نداشت و معتقدم که تغییر این بازیکن بسیار مهم است. به ویژه این که تیم الغرافه بازی در لیگ قهرمانان آسیا را نیز پیش‌رو دارد. الغرافه به بازیکنان جدیدی به جای آمادو و مهدی طارمی نیازمند است. مهاجم خارجی در ترکیب تیم الغرافه نقش بسیار مهمی دارد زیرا می‌تواند کارهای متفاوتی انجام دهد.

منبع: تسنیم
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=218489

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x